خبرگزاری کار ایران

امید داریم که تا روز آخر صدر را حفظ کنیم

مظلومی: تساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی‌خورد/تعطیلات لیگ به سود ما نبود

سرمربی استقلال پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی بود. دو تیم فوتبال بازی کردند و موقعیت‌های خوبی روی دروازه‌ها ایجاد شد.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم بازی بسیار زیبا و نفس گیری بود. هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. می‌دانستیم هر دو تیم سه امتیاز را می‌خواهند.

وی افزود: با یک شوت از راه دور غافلگیر شدیم اما کاری از گلر ما بر نمی‌آمد. استقلال خوزستان با انگیزه کار کرد و بازیکنانم آنچه در توان داشتند به نمایش گذاشتند.

سرمربی استقلال در ادامه تأکید کرد: استقلال خوزستان فشار وارد کرد و حتی می‌توانستیم گل دوم را بزنیم اما توپ به تیر دروازه خورد. دفاع ما بسیار خوب کار کرد ولی جا دارد از هواداران استقلال تشکر کنم و از بازیکنانم هم تشکر می‌کنم که واقعا جنگیدند مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نخورد و گره از کار هیچ تیمی باز نکرد.

مظلومی در خصوص اینکه آیا این مساوی برای شما ضرر داشت یا نه ، گفت: ضرر نداشت اما بیشتر این نتیجه به درد رقبایمان خورد.

وی در مورد اینکه چرا تیمش از دقیقه 60 عقب کشید، گفت: آنها از دقیقه 60 به توپ‌های بلند روی آوردند. زمانیکه گل خوردیم ما صاحب توپ بودیم اما در حمله غافلگیر شدیم و گل را دریافت کردیم. چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم که با بدشانسی توپ ما به تیر دروازه حریف خورد. آنها هم موقعیت‌هایی داشتند.

مظلومی در خصوص اینکه آیا به قهرمانی امیدی دارد، عنوان کرد: دقیقا برنامه ما همین است تلاش می‌کنیم تا آخرین هفته صدر جدول را حفظ کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تیمش در ضربات آخر و در ضد حمله دقت لازم را نداشت، گفت: یک موقعیت داشتیم که چهار به سه بود که اگر بچه‌ها دقت می‌کردند آن توپ گل می‌شد.

مظلومی با اشاره به تعطیلی لیگ گفت: سازمان لیگ مجبور بود لیگ را تعطیل کند و به همین خاطر مجبور بودیم که طبق برنامه سازمان لیگ پیش برویم که این هم برای همه تیم‌ها بود.

 

 

 

کد خبر : ۳۵۸۵۰۶