خبرگزاری کار ایران

لوشان: در بازی برابر ذوب‌آهن محکوم به برد هستیم

سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان گفت: مشکل اصلی ما در این بازی دفاع ذوب‌آهن است و ما در این مسابقه چاره‌ای جز حمله نداریم زیرا اگر قرار است که صعود داشته باشیم، باید به امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، سرگی لوشان صبح دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت:ما در بازی فردا محکوم به برد هستیم و باید هرطور شده در این مسابقه به پیروزی برسیم زیرا برای صعود به مرحله بعدی، امتیاز مسابقه را نیاز داریم.

وی افزود: شرایط ما در جدول به گونه‌ای است که باید در این مسابقه پیروزی را به دست آوریم زیرا شانس اندکی برای صعود در مسابقات به خود اختصاص داده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان تصریح کرد: مشکل اصلی ما در این بازی دفاع ذوب‌آهن است و ما در این مسابقه چاره‌ای جز حمله نداریم زیرا اگر قرار است که صعود داشته باشیم، باید به امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که قبلاً گفته‌ام استراتژی ما در بازی مقابل ذوب‌آهن تهاجمی خواهد بود زیرا چاره دیگری وجود ندارد و ما ناچار به حمله هستیم، بنابراین با توجه به وضعیت تیم در مسابقه فردا حمله می‌کنیم.

لوشجان درباره شرایط حریفش در این بازی افزود: ذوب‌آهن خط دفاع خوبی دارد اما ما تلاش می‌کنیم که از شانس‌های به وجود آمده استفاده کنیم و از همه موقعیت‌های به دست آمده، بهره ببریم.

وی با بیان اینکه ما بازیکنان خوبی در خط هجومی خود داریم و تلاش می‌کنیم که عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر النصر و ذوب‌آهن شانس‌های اصلی صعود هستند اما به این معنی نیست که تلاش خود را به کار نگیریم و همه تلاشمان را در بازی فردا به کار می‌گیریم و اگر سه امتیاز بازی فردا را کسب کنیم، همه جیز تغییر می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان اضافه کرد: در سال‌های گذشته نیز مراحلی بوده که شانس صعود از این مرحله را نداشتیم ولی به مرحله بعدی صعود کردیم

 

کد خبر : ۳۵۸۶۱۶