خبرگزاری کار ایران

دربی برگشت یکی از زیباترین بازی‌های این فصل می‌شود

مجیدی: خانواده‌ام گفته بودند گل می‌زنم/ داور پنالتی استقلال را نگرفت

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۷۳۸

مدافع هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: قبل از شروع بازی حس می کردم در این بازی گلزنی خواهم کرد و خانواده ام نیز این موضوع را به من می‌گفتند زیرا در طی فصل به تیم‌های خوزستانی گل زده بودم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه استقلال، میثم مجیدی درباره دیدار روز یکشنبه این تیم برابر استقلال خوزستان گفت: معتقدم بازی بسیار خوبی برابر استقلال خوزستان انجام دادیم و تماشاگران از نحوه بازی دو تیم ارائه کردند راضی بودند. متاسفانه نتوانستیم در این دیدار هر سه امتیاز را کسب کنیم اما تلاش می‌کنیم تا در بازی های پیش رو این امتیازات را جبران کنیم.

وی افزود: بعد از تعطیلات لیگ طبیعی بود که مقداری افت بدنی داشته باشیم اما دیدید که تنها از یک شوت راه دور دروازه ما باز شد. هر چند معتقد هستم که داور در این دیدار یک پنالتی ما را نیز اعلام نکرد اما در نهایت باید بگویم تلاش همه ما این است تا این امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

او در ادامه با مثبت دانستن شرایط استقلال در جدول لیگ ادامه داد: نباید به فاصله با تیم های دیگر فکر کنیم زیرا قبل از دربی یک دیدار با سپاهان داریم و پرسپولیس نیز باید به مصاف ملوان برود که هر دو بازی بسیار سخت است. فکر می کنم امسال یکی از بهترین دربی ها اتفاق می افتد زیرا دو تیم در جدول رقابت نزدیکی دارند و بازی خوبی از دو تیم شاهد خواهیم بود.

مدافع گلزن استقلال درباره تجربه گلزنی برابر تیم سابقش تصریح کرد: قبل از شروع بازی حس می کردم در این بازی گلزنی خواهم کرد و خانواده ام نیز این موضوع را به من می‌گفتند زیرا در طی فصل به تیم های خوزستانی گل زده بودم. قسمت این بود که در این دیدار هم به یک تیم خوزستانی گل بزنم و جا دارد از آقای بختیاری و ویسی که در سالهای گذشته برای من زحمت کشیده اند نیز تشکر کنم.

وی با بیان این نکته که سپاهان همواره تیمی بزرگی است، درباره نبرد آتی استقلالی‌ها اظهار داشت: هر چند سپاهان در فصل جاری افت کرده است اما سپاهان است و بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت. سپاهان تیم بزرگی است اما در این مسابقه برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت و تنها هدف ما کسب پیروزی خواهد بود. امیدوارم هواداران در این دیدار سخت ما را تنها نگذارند زیرا با حمایت آنها می توانیم هر سه امتیاز دیدار روز یکشنبه را به دست آوریم.

مجیدی در پایان در توضیح شادی پس از گل به استقلال خوزستان گفت: روزبه بازیکن بسیار خوب و زحمتکش استقلال است و امسال نیز بازی های بسیار خوبی برای ما انجام داده بود که متاسفانه به دلیل مصدومیت اکنون در کنار ما حضور ندارد. تمام بازیکنان قرار گذاشته بودیم تا بعد از گلزنی، گل را به روزبه تقدیم کنیم و این شادی گل را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز