خبرگزاری کار ایران

افشاردوست خبر داد؛

مایدا چیچیچ رسما سرمربی تیم ملی بانوان شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۸۴۳

دبیر کل فدراسیون والیبال از امضای قرارداد یکساله با مایدا چیچیچ برای هدایت تیم ملی والیبال بانوان کشورمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود افشاردوست در خصوص وضعیت همکاری مایدا چیچیچ اظهار داشت: پس از اینکه عملکرد مایدا را در تهران در تمرینات تیم نوجوانان دیدیم و نمره قبولی گرفت، با وی به صورت شفاهی برای همکاری یکساله به توافق رسیدیم. پس از آن قرار داد همکاری وی را با فدراسیون والیبال برای مدت زمان یک سال به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بانوان تنظیم و ارسال کردیم.

افشاردوست افزود: روز گذشته مایدا قرارداد همکاری خود را امضا کرد و برای ما ارسال کرد. بدین ترتیب مایدا به طور رسمی سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران شد و بر اساس توافقات انجام شده، برنامه بدنسازی بازیکنان به صورت فردی از سوی این مربی اسلواکی الاصل ارسال می شود و بازیکنان کارهای بدنسازی خود را آغاز می کنند و سپس از اوایل اردیبهشت با حضور مایدا در تهران تمرینات آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان برای شرکت در مسابقات جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا آغاز می شود.

دبیر کل فدراسیون والیبال با تاکید بر ایرانی بودن دستیاران مایدا چیچیچ در تیم ملی بانوان گفت: بر اساس صحبت هایی که داشتیم، کادر فنی خانم مایدا ایرانی خواهند بود ولی هنوز در خصوص انتخاب نفرات به جمع بندی نهایی نرسیدیم و در روز های آینده تصمیم قطعی در این خصوص خواهیم گرفت. فدراسیون والیبال برای بانوان در حال سرمایه گذاری بلند مدت است و راه طولانی و سختی برای تحقق اهداف ترسیم شده دارد و امیدوارم با این تصمیمات و تحولات بتوانیم شاهد پیشرفت والیبال کشورمان در این رده نیز باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز