خبرگزاری کار ایران

حرف‌های جالب لوزانو در تمرین تیم ملی والیبال

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۹۷۳

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در همین مدت کوتاه حضورم در ایران بازتاب توقعات مردم را حس می‌کنم.

به گزارش ایلنا، رائول لوزانو پس از تمرین صبح امروز (سه‌شنبه) تیم ملی والیبال اظهار داشت: من کمتر از 24 ساعت است که در خدمت تیم ملی هستم و در همین مدت کوتاه بازتاب توقعات مردم را حس می‌کنم. می‌دانم که سوالات شما نیز در مورد اوضاع تیم ملی و همین توقعات است.

وی ادامه داد: تیم ایران به خوبی تمرین می‌کند و هیچ مصدومی نداریم. شیوه تمرین ما، تمرینات سخت و طولانی است و بازیکنان باید خود را با این شرایط وفق دهند. تمام افراد حاضر در فدراسیون با انگیزه بالا در حال کار و تمرین هستند تا آرزوی دیرینه مردم ایران محقق شود.

سرمربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: من متوجه علاقه شما به والیبال هستم اما به دلیل کمبود وقت نمی‌توانم هر روز با خبرنگاران مصاحبه کنم. به همین خاطر قول می‌دهم هر هفته یک‌ بار در یک کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات شما باشم.

وی گفت: ما 6 هفته در تهران تمرین می‌کنیم و سپس به فرانسه می‌رویم و دو بازی دوستانه با این تیم برگزار خواهیم کرد. پس از آن 5 روز در تهران خواهیم بود و چند روز زودتر برای بازی دوستانه با لهستان به ژاپن سفر می‌کنیم. سعی می‌کنیم نقاط ضعف و مواردی که احتیاج به اصلاح دارند را با تمرکز بیشتری دنبال کنیم.

لوزانو در مورد دیدارهای دوستانه تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: ما هر چقدر با تیم‌های قوی‌تری بازی کنیم، به نفع‌مان است. بازی‌های حساسی را پیش‌رو داریم و زمان کمی در اختیارمان است. من ترجیح می‌دهم با رقبای قوی‌تری مثل روسیه و برزیل بازی کنیم تا به نقاط ضعف خود پی ببریم. با توجه به مسابقات حساس پیش‌رو، ما نباید مثل سرباز در پادگان باشیم و باید در شرایط جنگی به‌سر ببریم.

لوزانو در پایان عنوان کرد: من اگر نسبت به حضور تیم ملی ایران در المپیک خوشبین نبودم که اینجا نبودم. خوشحالم که بازیکنان تیم با انگیزه و اعتماد به نفش تمرین می‌کنند و من به این تیم آماده امیدوار هستم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز