خبرگزاری کار ایران

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

هیات مدیره از عملکرد مظلومی راضی است/مسئله کسر امتیاز حل می‌شود

سرپرست باشگاه استقلال معتقد است که در شرایط فعلی لیگ، حتی گرفتن یک امتیاز هم بسیار سخت است.

بهرام افشارزاده، سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط باشگاه استقلال و برگزاری جلسه هیات مدیره این باشگاه و حمایت صورت گرفته از پرویز مظلومی گفت: خدا را شکر باشگاه شرایط خوبی دارد و همه چیز طبق برنامه در حال انجام شدن است. با توجه به همین موراد هم ما باید از سرمربی تیم حمایت می‌کردیم. استقلال در فصل جاری روزهای خوبی را پشت سر گذاشته است و همه اعضای هیات مدیره از عملکرد کادرفنی رضایت دارند. ما هم در لیگ شرایط خوبی داریم و هم در جام حذفی به فینال رسیده‌ایم و با توجه به همین شرایط و نتایج خوب، باید از سرمربی تیم حمایت کنیم تا انشالله این نتایج منجر به قهرمانی در انتهای فصل شود.

افشارزاده در واکنش به این سوال که آیا روند خوب استقلال در سال 94، در سال جدید هم ادامه پیدا خواهد کرد یا نه عنوان کرد: تمام تلاش ما در باشگاه برای این است که استقلال در همه زمینه‌ها به یک ثبات خوب برسد و برای این کار هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم. برای فصل جدید ضمن حمایت از سرمربی تیم، تیم را به خوبی تقویت خواهیم کرد و با تمام وجود و با انرژی مضاعف تلاش می‌کنیم که روند خوب استقلال از این هم بهتر شود. برنامه این است که استقلال به یک باشگاه حرفه‌ای تبدیل شود و امیدوارم که به این هدف نیز برسیم.

از سرپرست استقلال می‌پرسیم، آیا آبی‌پوشان قهرمان این فصل لیگ برتر می‌شوند؟ وی در پاسخ به این سوال می‌گوید: به هیچ وجه نمی‌شود پیش‌بینی کرد. 6 بازی دیگر تا پایان فصل مانده است و امتیاز گرفتن در این بازی‌ها بسیار سخت است. چند تیم مدعی دیگر هم هستند که شانس قهرمانی دارند و رقابت بسیار سخت و فشرده است. شرایط به نحوی است که حتی گرفتن 1 امتیاز هم دشوار خواهد بود و با توجه به همین پیش‌بینی کردن قهرمانی کار خیلی سختی است. اما من امیدوار هستم که استقلال در انتهای فصل قهرمان لیگ شود.

افشارزاده راجع به انتخابات فدراسیون فوتبال نیز تصریح کرد: در حال حاضر همه چیز بستگی به تایید شدن اساسنامه فدراسیون فوتبال در هیات دولت دارد و اگر این مشکل تا قبل از تاریخ برگزاری انتخابات برطرف شود که قطعاً انتخابات در زمان خودش برگزار خواهد شد. وگرنه مجمع مجبور است که انتخابات را به تعویق بیاندازد.

 بهرام افشارزاده در ادامه درباره خبر خطر کسر امتیاز از استقلال گفت: در اینباره طی روزهای گذشته نامه نگاریها انجام شده است و ما با فدراسیون فوتبال برای حل این مشکل صحبت کردیم. مقرر شد تا مبلغ طلب توزی از محل مطالبات باشگاه استقلال در فدراسیون فوتبال پرداخت شود و به زودی این موضوع انجام میشود.

وی در پایان تصریح کرد: این مشکل نیز مانند مشکلات قبلی حل می شود و خواسته من از تیم و هواداران این است که بدون توجه به این صحبتها تنها به فکر بازیهای پیشرو باشند و بدون نگرانی خود را برای ادامه مسابقات آماده کنند.

 

کد خبر : ۳۵۹۲۴۳