خبرگزاری کار ایران

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

رئال در آلمان زمین گیر شد/تساوی شیرین سیتی در پاریس

دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو بازی دیگر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) با برگزاری دو بازی دیگر در شهرهای وولفسبورگ آلمان و پاریس فرانسه به پایان رسید که در این دیدارها، تیم وولفسبورگ با خلق یک شگفتی بزرگ با دوگل میهمان مدعی خود رئال را شکست داد و دیدار پاریسن ژرمن و منچسترسیتی نیز با تساوی 2-2 تمام شد.

رئال مادرید-رونالدو

وولفسبورگ 2-0 رئال مادرید؛ معجزه در فولکس واگن آرنا

در یکی از بازیهای شب دوم از دور رفت مرحله یک چهارم، تیم وولفسبورگ آلمان در ورزشگاه خانگی خود فولکس واگن آرنا میزبان تیم قدرتمند رئال مادرید بود که در پایان موفق شد در کمال ناباوری با ارائه یک بازی بسیار خوب، حریف مدعی خود را با دو گل از پیش رو بردارد تا با اندوخته ای مناسب به بازی برگشت در شهر مادرید قدم بگذارد.

دو گل وولفسبورگ را در این بازی رودریگز در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی و ماکسیمیلیانو آرنولد در دقیقه 25 به ثمر رساندند تا سبزپوشان سختکوش آلمانی با خلق یک معجزه در زمین خود، از سد پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان عبور کرده باشند.

منچسترسیتی

پاریسن ژرمن 2-2 منچسترسیتی؛ تساوی ارزشمند سیتیزن ها

در دیگر بازی این شب، دو تیم پاریسن ژرمن فرانسه و منچستر سیتی انگلیس در ورزشگاه پارک ئو پرنس شهر پاریس به مصاف هم رفتند که این بازی پرگل در انتها با نتیجه تساوی 2-2 خاتمه یافت تا با این نتیجه، تیم میهمان با یک پشتوانه مناسب به بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر پای بگذارد.

دو گل میزبان را در این بازی زلاتان ابراهیموویچ و ربیوت در دقایق 41 و 54 به ثمر رساندند و گلهای منچسترسیتی را نیز دی بروین و فرناندینیو در دقایق 38 و 72 وارد دروزاه میزبان کردند.

همچنین در دقیقه 14 ان بازی نیز زلاتان ابراهیموویچ یک ضربه پنالتی را برای تیم خود از دست داد.

دیدارهای برگشت این دوبازی سه شنبه هفته آینده در شهرهای مادرید و منچستر برگزار خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۵۹۴۳۹