خبرگزاری کار ایران

دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا

تساوی دورتموند و لیورپول در شب بازگشت کلوپ به وستفالن/برتری سویا و ویارئال برابر حریفان

دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا امشب (پنجشنبه) با برگزاری 4 دیدار در شهرهای مختلف اروپا به پایان رسید که در این شب دو تیم اسپانیایی ویا رئال و سویا برابر حریفان خود به برتری رسیدند و دیدار حساس دورتموند و لیورپول نیز با تساوی خاتمه یافت.

در مهم‌ترین دیدار امشب دورتموند که در مرحله پیش دیگر تیم انگلیسی یعنی تاتنهام را حذف کرده بود، در شب بازگشت دوباره یورگن کلوپ، سرمربی سابق و محبوب زردها به وستفالن، در ورزشگاه خانگی خود به مصاف لیورپول رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا یورگن کلوپ دست خالی دورتموند را به مقصد آنفیلد ترک نکند.

در این دیدار  متس هوملز در دقیقه 48 برای دورتموند و اوریگی در دقیقه 36 برای لیورپول گلزنی کردند.

 

در دیگر دیدار دو تیم اسپانیایی بیلبائو و سویا قهرمان دو دوره اخیر این رقابت‌ها برابر هم به میدان رفتند که این دیدار نیز با برتری دو بر یک سویا به پایان رسید تا نشان دهد این تیم متخصص نتیجه‌گیری در لیگ اروپا شده است. آرتیس آدوریز ابتدا بیلبائو را پیش انداخت ولی کولودزیچکاک و ایبورا موفق شدند دو بار برای سویا گلزنی کنند تا این دیدار با برتری آندلسی‌ها به پایان برسد.

ویارئال دیگر تیم اسپانیایی در خانه به دیدار اسپارتاپراگ جمهوری چک بود که در نهایت با دو گل به برتری رسید و نیز براگا پرتغال در خانه با نتیجه دو بر یک برابر شاختاردونتسک اوکراین شکست خورد تا این تیم اوکراینی شانسش را برای صعود به مرحله بعد به حداکثر برساند.

نتایج 4 دیدار برگزار شده به شرح زیر است:

دورتموند یک - لیورپول یک

اتلتیک‌بیلبائو یک - سویا 2

ویارئال 2 - اسپارتا پراگ یک

برای ویارئال سدریک باکامبو 2 گل در دقایق 3 و 63 و تک گل میهمان را برابچ در دقیقه 45 به ثمر رساند.

براگا یک - شاختار دونتسک 2

برای شاختار راکیتس‌کی در دقیقه 45 و فریرا در دقیقه 75 و تک گل میزبان را ادواردو در دقیقه 89 وارده دروازه شاختار کرد.

دیدارهای برگشت پنج شنبه هفته آینده برگزار می شود.

 

 

 

 

 

کد خبر : ۳۵۹۶۰۳