خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های تکواندو، جام ریاست فدراسیون جهانی

حذف ناباورانه عاشورزاده در یک وزن بالاتر

در پایان اولین روز از رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی، فرزان عاشورزاده با کسب دو پیروزی و یک باخت از دور رقابتها کنار رفت و رقبای مهدی خدابخشی، نماینده ایران در روز دوم مسابقات مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی (G2) در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به میزبانی شهر بن آلمان آغاز شده است که پرونده فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن سوم ایران با دو پیروزی و یک باخت در این رقابت ها بسته شد.

عاشورزاده که در اولین گام چارالامپوس کوتسوویس از یونان را با نتیجه 15 بر یک از پیش رو برداشت، در دومین گام رو در روی آلبرت میریمکالف از روسیه قرار گرفت که با نتیجه 15 بر 7 برنده از شیاپ چانگ خارج شد اما در سومین مبارزه 5 بر صفر نتیجه را به «لوره برسیک» از کرواسی واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

فرزان در این رقابت ها در وزن 63- کیلوگرم، یک وزن بالاتر از وزن تخصصی‌اش مبارزه کرد.

اما دیگر نماینده ایران در روز دوم، مهدی خدابخشی است که او هم در یک وزن بالاتر از وزن تخصصی اش در وزن 87- کیلوگرم بر روی شیاپ چانگ خواهد رفت. هوگوپوش ایران امروز (جمعه) در نخستین گام باید با ایون روسینو از رومانی مبارزه کند و سپس به مصاف الکساندر باچمان از آلمان می رود.

در وزن هفتم، 26 تکواندوکار به رقابت می پردازند. سجاد مردانی آخرین نماینده ایران در این مسابقات نیز روز یکشنبه (22 فروردین ماه) به مصاف رقبایش خواهد رفت.

هدایت تیم ملی تکواندوی ایران در این‌ پیکارها برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است.

تورنمنت جام ریاست فدراسیون جهانی G2 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.2 امتیاز تعلق می گیرد.

 

کد خبر : ۳۵۹۶۵۰