خبرگزاری کار ایران

کی‌روش حق دارد مشکلات را بگوید

دبیری: امروز در مورد برگزاری انتخابات تصمیم‌گیری می‌کنیم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از تصمیم‌گیری در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال در جلسه امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، شهرام دبیری در گفت‌وگو با برنامه رادیو ورزش در مورد جلسه امروز هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: جلسه امروز در مورد مجمع انتخابی فدراسیون و تعامل با کارلوس کی‌روش و همکارانش است. قرار است او مطالب و گلایه‌هایش را در مورد کمبود امکانات مطرح کند و ما هم ببینیم چطور می‌توانیم در این راستا به تیم ملی برای پیشبرد اهدافش کمک کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نوع انتقاد کردن کی‌روش مورد قبول هیأت رئیسه است، اظهار داشت: خیر، همیشه از او خواسته‌ایم مطالبی که قصد بیانشان را دارد در آرامش و در جلسات خصوصی مطرح کند تا ما هم آنها را مورد پیگیری قرار دهیم اما متاسفانه گاهی مشکلات زیاد می‌شود و آستانه تحمل او پایین می‌آید به همین خاطر دست به مصاحبه می‌زند. مصاحبه کردن به شرط اینکه تند نباشد ایرادی ندارد.

دبیری در ادامه در رابطه با اینکه شاید کی‌روش به این نوع انتقاد کردن عادت کرده است، گفت: در گذشته جلسه‌ای با او داشتیم که بسیار خوب بود و همه مسائل را شفاف‌سازی کردیم. حتی ما به کی‌روش گلایه کردیم که او هم جواب داد. شاید اگر این جلسات را بیشتر برگزار می‌کردیم اکنون این مشکلات به وجود نمی‌آمد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دلیل انتقادات شدید او برگزار نشدن این جلسات است، عنوان کرد: به هر حال اگر این جلسات برگزار می‌شد و گلایه‌ها را در آن می‌شنیدیم ما هم مسائل را پیگیری وحل می‌کردیم تا اعتراضات به این شکل بیان نشود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون در پاسخ به این سؤال که اگر فدراسیون با کی‌روش برخورد می‌کرد شاید او اکنون به این شکل مصاحبه نمی‌کرد، تصریح کرد: دفعه قبل که بین کی‌روش و علیرضا اسدی مجادله‌ای صورت گرفت از کفاشیان خواستیم با آنها صحبت کند که او هم به هر دو نفر اولتیماتوم داد و این مشکل حل شد اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که دوباره این مسئله حاد شد. کی‌روش حق دارد مشکلات را بگوید و ما هم وظیفه داریم امکانات را فراهم کنیم و در این راستا تلاش‌مان را انجام دهیم.

دبیری در مورد زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: امروز در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنیم. اگر اساسنامه به موقع در هیأت وزیران تصویب شود انتخابات سر موعد مقرر برگزار خواهد شد اما اگر این اتفاق نیفتد شاید کمی در زمان برگزاری انتخابات تاخیر بیفتد.

 

کد خبر : ۳۵۹۷۴۲