خبرگزاری کار ایران

در فوتبال به یک مدیریت توانمند نیاز داریم

حاج‌رضایی: لیگ برتر را غیر مولد می‌دانم

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: من لیگ را غیرمولد می‌دانم و معتقدم که در زمینه تولید بازیکن، داور و مربی به اندازه کافی خوب نبوده‌ایم.

امیر حاج‌رضایی، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط فعلی لیگ و رقابت بر سر کسب عنوان قهرمانی گفت: این فصل لیگ جذابی را شاهد هستیم و شما می‌بینید که در حال حاضر چند تیم بالای جدول هستند که هر کدام به اندازه‌ای شانس قهرمانی دارند. ضمن اینکه در پایین جدول هم رقابت برای سقوط نکردن زیاد است و در این بخش هم رقابت جذابی را در لیگ شاهدش هستیم. اما به طورکلی من لیگ را غیرمولد می‌دانم و معتقدم که در زمینه تولید بازیکن، داور و مربی به اندازه کافی خوب نبوده‌ایم. البته در زمینه بازیکن‌سازی اوضاع بهتر بوده است، ولی در مجموع با استانداردها فاصله داریم. منفی‌ترین نکته لیگ این فصل از نگاه من بحث تعطیلات مداوم بود که البته به دلیل بازی‌های ملی بود، ولی در هر صورت موجب وقفه‌های چندباره در لیگ شد و باعث شد در مقاطع مختلف لیگ دچار افت شود. ضمن اینکه چیزی که خیلی اهمیت دارد این موضع است که نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا هم نوسان زیادی در نتیجه‌گیری داشتند که این خودش نشان دهنده ضعف لیگ و البته عقب افتادن ما از کشورهای عربی در زمینه ساختاری و سرمایه‌گذاری است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که در صورت برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، کدام یک از چهارگزینه فعلی، فرد مناسبی برای ریاست در فدراسیون خواهد بود اظهار داشت: من برای تمام این اقایان احترام قائل هستم، اما ترجیح می‌دهم سوال شما را پاسخ ندهم و اسمی از کسی نیاورم. ما در فوتبال به یک مدیریت توانمند نیاز داریم که بتواند فوتبال ما را از شرایط فعلی نجات بدهد. فوتبال در همه دنیا سیاسی است، اما متاسفانه در کشور ما شرایط به گونه‌ای است که سیاست اجازه پیشرفت به فوتبال نمی‌دهد و من تنها می‌توانم بگویم که امیدوارم هرچه زودتر مشکلات فوتبالمان حل شود.

 

کد خبر : ۳۵۹۹۱۷