خبرگزاری کار ایران

مجید نامجو مطلق در گفت‌وگو با ایلنا:

استقلال باید همه بازی‌هایش را ببرد

ماندن‌ استقلال در بین تیم های بالای جدول او را به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در فصل کنونی تبدیل کرده است.

مجید نامجو مطلق در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا گفت: بازی امروز استقلال با توجه به جایگاه دو تیم در جدول لیگ برتر از حساسیت بالایی برخوردار است. بازیکنان استقلال و کادر فنی هم به خوبی می‌دانند  برای رسیدن به قهرمانی نباید در این بازی خانگی امتیازی از دست بدهند، بی‌شک استقلال باید همه بازی ها را با پیروزی پشت سر بگذارد.

وی ادامه داد: استقلال از ابتدای فصل تا کنون نشان داده که پتانسیل چنین جایگاهی را دارد و ماندنش در بین تیم‌های بالای جدول او را به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در فصل کنونی تبدیل کرده است، استقلال از ابتدای فصل فاصله امتیازی خود را با رقیبان‌اش حفظ کرد ولی در چند بازی امتیازات حساسی را از دست داد و دیگر رقیبان به سرعت خود را به بالای جدول رساندند و این موضوع باعث بالا رفتن حساسیت و به نوعی جنگیدن برای قهرمانی شد اما به نظر من شانس قهرمانی استقلال از سایر رقیبان بیشتر است.

نامجو مطلق در خصوص وضعیت تیم سپاهان و بازی امروز با استقلال افزود: تیم سپاهان در این فصل نتوانسته مانند فصل های گذشته نتایج خوبی را کسب کند و در میانه جدول حضور دارد، ولی نباید از این تیم غافل بود زیرا از بازیکنان با تجربه ای برخوردار است و هواداران متعصبی هم دارد که امروز به تهران می‌آیند و تیمشان را تشویق می کنند، با توجه به برد تعقیب کنندگان استقلال در این هفته بازیکنان و کادر فنی استقلال کار سنگینی را پیش رو دارند و باید با حواسی شش دانگ پیروز بازی شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال بازی امروز را دروازه ای برای بازی حساس دربی دانست و گفت: استقلال برای رسیدن به قهرمانی و همچنین پیروزی در بازی سنتی خود در شهرآورد تهران محکوم به پیروزی برابر سپاهان است، استقلال شخصیت قهرمانی را دارد و به نظرم این روند را تا پایان فصل و کسب جام قهرمانی حفظ می‌کند. 

 

 

کد خبر : ۳۶۰۰۸۷