خبرگزاری کار ایران

برای موفقیت در جام‌جهانی باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم

ناظم‌الشریعه: فوتسال ما این توانایی را دارد که بهترین تیم دنیا باشد

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است هرکسی جای او در تیم ملی بود، کاندیدای بهترین مربی سال دنیا می‌شد.

سایت فوتسال پلنت، فهرست 10 مربی نامزد کسب جایزه برترین مربی تیم‌های ملی جهان را اعلام کرد که نام محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال نیز در این فهرست قرار گرفت.

محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این رابطه گفت: این افتخار حاصل زحمت همه کسانی است که برای تیم ملی فوتسال زحمت کشیدند. من در این فهرست نماینده ایران هستم و قطعاً این عنوان فقط متعلق به من نیست. البته من معتقدم که هرکس دیگری جای من بود هم به این عنوان می‌رسید. فوتسال ایران نه تنها لیاقت حضور در جمع 10 تیم برتر دنیا را دارد، بلکه ما این توانایی را داریم که بهترین تیم جهان باشیم و رسیدن به این هدف دور از دسترس فوتسال ما نیست.

وی همچنین راجع به برنامه‌های خود برای تیم ملی و اینکه آیا این برنامه مورد موافقت کمیته فوتسال قرار گرفته است یا خیر عنوان کرد: خوشبختانه روز گذشته در جلسه‌ای که داشتیم با برنامه‌ مورد نظر ما موافقت شد و می‌توانم بگویم الان شرایط نسبت به چند وقت قبل بهتر شده است. چیزی که ما دنبالش هستیم این است که برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم. برای اینکه اگر می‌خواهیم در جام جهانی موفق باشیم و نتیجه بگیریم باید برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال برزیل نیز اظهار داشت: خوشبختانه بازی با برزیل قطعی شده است و این تیم برای برگزاری بازی دوستانه به کشورمان خواهد آمد. البته هنوز شهر محل برگزاری بازی مشخص نشده است.

ناظم‌الشریعه در پایان راجع به زمان شروع لیگ برتر فوتسال نیز گفت: من قبلاً هم گفته بودم که برای اینکه بتوانیم آماده‌سازی خوبی برای جام جهانی داشته باشیم، باید زمان شروع لیگ را تغییر بدهیم. ولی از طرفی به باشگاه‌ها هم حق می‌دهم که به فکر برنامه‌های خودشان باشند. با توجه به مسائلی که هست بعید می دانم تاریخ شروع لیگ تغییر کند و با این شرایط باید به فکر تهیه یک برنامه مناسب باشیم.

 

کد خبر : ۳۶۰۴۵۹