خبرگزاری کار ایران

تحلیل فنی بهتاش فریبا درباره شرایط استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی

بهتاش فریبا گفت: استقلال در طول فصل از نبود یک بازیکن بازیساز رنج می‌برد.

بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال در مورد بازی دیروز آبی های پایتخت برابر سپاهان به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بازی پر فشار و سرعتی بود، هر دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه خلق کردند اما در نهایت استقلال نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و صدر جدول را از دست داد. بازی‌های آخر فصل بسیار حساس است و تیم‌ها به دنبال بازی‌های زیبا نیستند و فقط سعی دارند امتیاز از دست ندهند.در نیمه اول استقلال فضا و نبض بازی را در اختیار داشت اما در نیمه دوم سپاهان هم خوب ظاهر شد و توانست موقعیت‌هایی را روی دروازه استقلال خلق کند.

فریبا ادامه داد: خط هافبک استقلال در نبود روزبه چشمی آسیب پذیر شده است و در بازی دیروز به جز امید ابراهیمی هافبک ‌های استقلال خوب کار نکردند. این مسئله مربوط به این بازی نبود و استقلال از همان ابتدای فصل از نبود یک بازی‌ساز رنج می‌برد.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد نبود روزبه چشمی و کمال کامیابی نیا در دربی گفت: کامیابی نیا یکی از بهترین هافبک‌های این فصل است و قدرت توپ گیری او از حریف بسیار بالا است. روزبه چشمی هم در توپ‌گیری از حریف قدرت بالایی دارد و می‌توانست حفره‌های دفاعی استقلال را پر کند. بدون شک نبود کامیابی نیا و چشمی در روند دربی تاثیر گذار است.

فریبا گفت: دفاع استقلال و پرسپولیس شرایط یکسانی دارند اما در خط هافبک پرسپولیس بازی‌ساز‌های بهتری دارد، در خط حمله هم مهاجمان پرسپولیس از دوندگی بهتری نسبت به مهاجمان استقلال دارد. درون دروازه اما قدرت استقلال به پرسپولیس می‌چربد، در نهایت  من به عنوان یک استقلالی امیدوارم استقلال برنده دربی باشد.

کد خبر : ۳۶۰۵۵۴