خبرگزاری کار ایران

بازی با ملوان مهم‌تر از دربی بود

مسلمان: تساوی در دربی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی‌خورد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار با ملوان انزلی برای پرسپولیس مهم‌تر از دربی بود، .

به گزارش ورزشی ایلنا، محسن مسلمان در نشست خبری با اشاره به پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: بازی شرایط حساسی داشت و برای پرسپولیس، این دیدار مهم‌تر از دربی بود. اگر موفق به کسب پیروزی نمی‌شدیم، کارمان برای رسیدن به صدر جدول سخت می‌شد. شرایط ورزشگاه کار را دشوار کرده بود و با توجه به درگیری‌های داخل زمین، بازی از شرایط خودش خارج شده بود اما خدا را شکر سه امتیاز را در آستانه دربی گرفتیم.

وی در مورد دربی روز جمعه تصریح کرد: باید همه تمرکز خود را برای گل نخوردن بگذاریم. پرسپولیس در این هفته‌ها توانسته گل بزند اما اگر هدف ما گل نخوردن باشد، می‌توانیم گل بزنیم. با برد استقلال نباید تصور کرد که همه چیز برای قهرمانی به پایان رسیده است. برد استقلال باید استارت اولیه باشد و امیدوارم با این برد استارت رسیدن به جام قهرمانی را بزنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا حساسیت‌های دربی در عملکرد فنی پرسپولیس تاثیرگذار خواهد بود، عنوان کرد: حساسیت دربی برای همه بازیکنان است، اما شرایط جدول به گونه‌ای است که فکر نکنم کسی بخواهد دربی مساوی شود و به دروازه‌ها حمله نکنند. دو تیم تلاش می‌کنند سه امتیاز بازی را بگیرند چون تساوی به درد هیچ کدام نمی‌خورد. از اول بازی برای برد استارت خواهیم زد و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم.

مسلمان در واکنش به این سوال که ممکن است پرسپولیسی‌ها به خاطر پیروزی‌های اخیر مغرور شده و استقلال را دست کم بگیرند، گفت: حرفی که می‌زنید، غیرمنطقی است. چند دیدار از جمله بازی با سیاه‌جامگان مشهد و ملوان انزلی را با شرایط سخت بردیم. از طرفی شرایط به گونه‌ای پیش رفت که که با همت بچه‌ها توانستیم در دیدارهای گذشته نتیجه بگیریم. کسی استقلال را دست کم نمی‌گیرد چون آنها هم امتیاز ما هم هستند. استقلال چه خوب و چه بد، دیدارهای قبلی خود را برده و امتیاز گرفته است.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی عنوان کرد: این دومین دربی من خواهد بود. نتیجه بازی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما امیدوارم به سود پرسپولیس رقم بخورد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به غیبت کمال کامیابی‌نیا در این دیدار خاطرنشان کرد: کمال یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم است و حضورش در دربی می‌توانست به تیم کمک کند، اما پرسپولیس به یک بازیکن متکی نیست و امثال بازیکنانی چون مهرداد کفشگری هم می‌توانند کمک کنند. بازیکن جایگزینی مثل جری بنتسون هر زمان که وارد زمین شده، تاثیرگذار بوده است. همانطور که گفتم حضور کامیابی‌نیا می‌توانست در دربی به پرسپولیس کمک کند اما او کارش در دیدار مقابل ملوان انجام داد و قسمت نبود که در دربی حضور داشته باشد.

مسلمان در خصوص اینکه آمارها نشان می‌دهند موثرترین بازیکن پرسپولیس در این فصل بوده است، گفت: هواداران پرسپولیس به من لطف دارند اما اعتقاد ندارم که یک نفر موثر بوده است. همه بازیکنان خوب حرکت کرده و می‌توانند پاس دهند. اگر تیم خوب نباشد، نه حرکت من دیده می‌شود نه پاس‌هایم. رامین رضاییان تنها دفاع سمت راست است که در هر بازی دو، سه موقعیت درست می‌کند. مهدی طارمی در هر بازی گلی هم نزند، موقعیت‌های گل زیادی ایجاد می‌کند. خوبی پرسپولیس این است که بازیکنان دونده زیادی دارد. اینکه گفته شود، تنها من موثرترین بازیکن پرسپولیس بوده‌ام، درست نیست و هر کسی برای خودش نقشی دارد. این حرف غیرمنطقی است و در دربی، هواداران از همه بازیکنان توقع دارند که خوب بازی کنند. اگر در ترکیب حضور داشته باشم، تلاش خواهم کرد که بهترین بازی را به نمایش بگذارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قول قهرمانی پرسپولیس را می‌دهد یا خیر، تصریح کرد: همه دوست دارند پرسپولیس قهرمان شود. پرسپولیس هواداران زیادی دارد و شرایط جور شده که پرسپولیس جام بگیرد. ابتدای فصل فکر نمی‌کردید که پرسپولیس نتیجه بگیرد اما امروز نزدیک صدر جدول هستیم. بازیکنان در هفته‌های پایانی تلاش زیادی خواهند کرد تا به امید خدا قهرمان شویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه پرسپولیس در دربی رفت می‌توانست برنده باشد اما در دقایق پایانی توانست گل تساوی را به ثمر برساند، گفت: فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. آرزوی ما این بود که دربی را ببریم اما این دیدار با همه بازی‌ها فرق می‌کند. استقلال تیم بزرگی است و برای سه امتیاز به میدان خواهد رفت. امیدوارم مثل بازی رفت، روز خوب مهدی رحمتی نباشد و با سه امتیاز بازی را به پایان برسانیم.

مسلمان در مورد اینکه در دیدار با استقلال مامور امید ابراهیمی خواهد بود، تصریح کرد: سوال شما اشتباه است. من هجومی کار می‌کنم و بازیکنی که روبروی من قرار می‌گیرد، باید من را مهار کند. ابراهیمی بازیکن بزرگ و قوی است اما در شرایطی که من هجومی‌تر هستم و او نقش هافبک دفاعی را دارد، من بیشتر فشار می‌آورم و ابراهیمی باید مرا مهار کند نه من او را.

کد خبر : ۳۶۰۵۶۷