خبرگزاری کار ایران

بیانیه مشترک طالب‌لو و طارمی در آستانه دربی

دو بازیکن استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی ۸۲ بیانیه‌ای را منتشر کردند.

به گزارش ایلنا، وحید طالب‌لو و مهدی طارمی در آستانه هشتادو دومین دربی پایتخت، بیانیه‌ای را منتشر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«رعایت کنید! فرشتگان در آزادى به آینده چشم دوخته‌اند در راستاى داشتن ایرانى سربلند و پر افتخار و در ادامه غرور و تاریخ کشورى با قدمت دو هزار و پانصد ساله تصمیم گرفته‌ایم در زیباترین و حساس‌ترین بازى لیگ برتر اتفاقى را براى آیندگان و سازندگان این مرز و بوم رقم بزنیم. رویدادى که نشانگر وظیفه و تلاش‌هاى هر چند کوچک جامعه فوتبال مقابل کودکان ایرانِ عزیز است.

دربى‌هاى زیادى برگزار و تمام شده‌اند. مى‌خواهیم در این بازى و به کمک هواداران آبى و قرمز علاوه بر نتیجه، اخلاق و ادب ایرانى را هم ماندگار کنیم. جمعه در کنار همه، بیست‌ودو کودک متفاوت حضور خواهند داشت.کودکانى که طعم مهربانى را کمتر چشیده‌اند و با واژه‌هاى خشن بیشتر از «دوستت دارم»ها آشنایند. در سرزمین کودکى خویش به دنبال رفتارهاى اجتماعى مناسب و دلنشین هستند و در تلاشند گذشته‌شان را با نیلوفرها پاک کنند. مى‌آیند تا ثابت کنند مى‌توان مسیر را تغییر داد و تا رسیدن به خورشید تلاش کرد.

اتوپیاى این کودکان ادب، محبت و مهربانى‌ است. سن‌شان کم است ولى امیدشان زیاد. قرار است در یک رویداد ورزشى شرکت و آینده خود را نقاشى کنند. بیایید و با احترامى که براى حضور این عزیزان قائل هستیم به آنها درس محبت، ادب و اخلاق بیاموزیم. این کودکان هنوز پیش‌نویس کودکى خود را ننوشته‌اند. مى‌آیند تا ببینند و لذت ببرند. بیاموزند و خاطرات دوران کودکى خود را کامل کنند. بیایید و در کنار هم برای‌شان روزى رویایى بسازیم، روزى که مطمئنا نقش پر رنگى در زندگى نسل آینده ایران عزیز خواهد داشت‌. بیایید و با یکدیگر بازى جوانمردانه را روى سکو‌ها به نمایش بگذاریم.

وظیفه بر ما حکم می‌کند در کنار این عزیزان بیشتر از پیش مراقب رفتارها، شعارها و صحبت‌های‌مان باشیم. در این بازى فقط بازیکنان الگو نیستند. شما هواداران عزیز هم الگو هستید. الگوى آینده سازان ایران و الگوى جامعه فوتبال براى تمام ایرانى‌ها. برد و قهرمانى هواداران عزیز را در روز جمعه آرزومندیم.»

کد خبر : ۳۶۰۶۳۴