خبرگزاری کار ایران

توکلیان: یزدانی تا 45 روز دیگر به تمرینات تیم ملی برمی‌گردد

مربی تیم ملی کشتی اعتقاد دارد کاپیتان این تیم تا 45 روز دیگر به تمرینات باز خواهد گشت.

امیر توکلیان، مربی تیم ملی کشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص مصدومیت رضا یزدانی بعد از مصدومیت اخیر وی گفت: تست‌های پزشکی روی پای یزدانی روز گذشته انجام شد و فعلاً هم او تحت درمان است و فیزیوتراپی را آغاز کرده است.

وی در مورد اینکه آیا گزارش پزشکی راجع به مصدومیت یزدانی به مربیان تیم ملی ارائه شده است یا خیر افزود: هنوز گزارش کاملی در این مورد به ما ارائه نکرده‌اند، اما چیزی که معلوم شده است این است که عضله پای یزدانی پارگی دارد و باید با انجام تمرینات خاص و آب درمانی و حرکت درمانی، به بهبود مصدومیت خود بپردازد.

مربی تیم ملی در پاسخ به اینکه کاپیتان تیم کشتی آزاد کشورمان از چه زمانی می‌تواند با حضور در تمرینات برای رقابت‌های مهم المپیک آماده شود عنوان کرد: من فکر می‌کنم از 45 روز دیگر یزدانی می‌تواند در تمرینات شرکت کند. در حال حاضر چیزی که مشخص است این است که او مسابقات انتخابی را از دست خواهد داد و باید ببینیم کی در اختیار ما قرار می‌گیرد که کار روی بالاتنه او را آغاز کنیم.

توکلیان در پایان در مورد شرایط دیگر کشتی‌گیران حاضر در اردوی تیم ملی و نفراتی که در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور خواهند داشت گفت: خدا را شکر بقیه نفرات حاضر در اردو آماده هستند و مشکلی برای مسابقات آخر هفته ندارند. البته من باید بگویم که مصدومیت جزو لاینفکی از کشتی است و در هیچ کجای دنیا شما کشتی‌گیری که مصدوم نباشد پیدا نمی‌کنید. اما به هرحال بقیه نفرات با مشکلی جدی روبرو نیستند و می‌توانند در مسابقات انتخابی شرکت کنند.

 

 

 

کد خبر : ۳۶۰۶۴۷