خبرگزاری کار ایران

اظهارنظر حیرت‌انگیز زلاتان درباره خودش

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۷۹۵

با وجود این که ستاره سوئدی پاری سن ژرمن به سال های پایانی فوتبال خود نزدیک شده است اما در مستطیل سبز بهتر از هر زمانی فوتبال بازی می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت یوفا، زلاتان ایبراهیموویچ از جمله بازیکنانی است که می توان گفت سن زیاد باعث افت او نشده است. این بازیکن سوئدی با وجود این که به سن 34 ساله است، نه تنها افت نکرده بلکه در بهترین دوران فوتبالش به سر می برد.

زلاتان بازی در تیم های زیادی را تجربه کرده است. او فوتبالش را از مالمو سوئد شروع کرد. بعد از آن به آژاکس رفت و بعد از درخشش در این تیم، راهی فوتبال ایتالیا شد و پیراهن یوونتوس و اینتر را بر تن کرد و بعد از آن هم برای بارسلونا و میلان بازی کرد و الان هم در پاری سن ژرمن است.

این ستاره سوئدی در همه این تیم ها به غیر از بارسلونا، بازی های درخشانی را به نمایش گذاشت. او اکنون در پاری سن ژرمن هم یک فوق ستاره به شمار می آید. با این حال، قرارداد او در پایان فصل با این تیم فرانسوی به پایان می رسد و به احتمال خیلی زیاد راهی لیگ جزیره خواهد شد.

زلاتان درباره این سوال که آیا سن و سال روی او تاثیر گذاشته است، به صحبت پرداخت و گفت: همواره در زندگی به دنبال این بودم که روز به روز بهتر شوم و در بهترین حالت باشم. به همین خاطر است که بزرگ به دنیا آمدم و کوچک از دنیا خواهم رفت.

او ادامه داد: سن و سال از نظر من تنها یک رقم و عدد در زندگی است. انسان با تفکر و نگاه خود به زندگی می تواند جوان شود. مغز و افکار، سن و سال انسان را نشان می دهند. به همین خاطر است که خودم را در فصل جاری جوان تر از هر فصل دیگری می بینم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز