خبرگزاری کار ایران

آغاز اردوی مشترک تیم ملی تکواندوی ایران با اسپانیا

اردوی مشترک تیم‌های ملی تکواندوی ایران و اسپانیا از صبح امروز در شهر «مادرید» آغاز شد و تیم ملی کره جنوبی نیز عصر امروز به جمع دو کشور ایران و اسپانیا ملحق می شود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی تکواندوی مردان ایران که با ترکیب فرزان عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 87- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم برای شرکت در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی به آلمان رفته بود، پس از کسب دو مدال برنز (خدابخشی و مردانی) در این رقابت ها، راهی اسپانیا شد و عصر دیروز (دوشنبه) به «مادرید» رسید.

ملی‌پوشان ایران که برای برپایی اردویی 3 روزه با تیم‌ملی اسپانیا و حضور در تورنمنت آزاد اسپانیا راهی این کشور شدند، صبح امروز (سه‌شنبه) اولین تمرین مشترک خود را با اسپانیایی‌ها انجام دادند که عصر امروز و در جلسه دوم تمرین، تیم‌ملی کره‌جنوبی نیز به جمع هوگوپوشان ایران و اسپانیا ملحق می‌شود.

تکواندوکاران ایران فردا و پس‌فردا (چهارشنبه و پنجشنبه) نیز در این کمپ تمرینی و در دو نوبت صبح و عصر تمرین خواهند کرد و جمعه (27 فروردین‌ماه) شهر «مادرید» را به مقصد «کاستلین» شهر محل برگزاری تورنمنت آزاد اسپانیا ترک می‌کنند.

مبارزات تکواندوکاران در تورنمنت آزاد اسپانیا، یکشنبه (29 فروردین‌ماه) به مدت یک روز برگزار می‌شود.

هدایت تیم‌ملی تکواندوی ایران در این‌ پیکارها برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است. همچنین غلامحسن ذوالقدری بعنوان سرپرست و دکتر سعید مطوری نژاد بعنوان پزشک در کنار تیم حضور دارند.

تورنمنت آزاد اسپانیا G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز این رقابت‌ها به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز تعلق خواهد گرفت.

 

کد خبر : ۳۶۰۹۶۴