خبرگزاری کار ایران

تاج: باید شرایط را برای تیم ملی به بهترین نحو ممکن فراهم کنیم

نایب رئیس دوم فدراسیون گفت: همه دست به دست هم می دهیم تا با کمک کی روش، زمینه صعود مستقیم تیم ملی به جام جهانی را فراهم کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج درباره قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 گفت: باید همه دست به دست هم بدهیم تا با کمک کی‌روش و تیم ملی و با در اختیار گذاشتن امکانات، زمینه صعود مستقیم به جام جهانی را فراهم کنیم.

رئیس سازمان لیگ عنوان کرد: با توجه به اینکه ایران قدرت اول آسیا است  شاهد رقابت خوب و تنگاتنگی با تیم‌های مقابل خواهیم بود ضمن اینکه شاهد حمایت وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، باشگاه‌ها و رسانه‌ها هستیم تا با در اختیار گذاشتن امکانات و حمایت‌های بیش از پیش از تیم ملی فوتبال، شاهد موفقیت تیم ملی در جام جهانی باشیم.

تاج اظهار داشت: مطمئنا دولت کماکان حمایت خود را از تیم ملی فوتبال ایران خواهد داشت تا زمینه صعود تیم ملی فراهم شود. با توجه به 11 موردی که کی‌روش در هیئت رئیسه مطرح کرد و اعضای هیئت رئیسه با آن موافق بودند، باید شرایط را برای این تیم به بهترین نحو ممکن فراهم کنیم  تا تیم ملی و سرمربی کشورمان در فضای موجود بهترین عملکرد را داشته و در نهایت شاهد صعود مستقیم به جام جهانی باشیم.

 

کد خبر : ۳۶۱۰۳۸