خبرگزاری کار ایران

پروین: پرسپولیس دربی را می‌برد و قهرمان می‌شود

اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: امروز از دیدن اعضای تیم خوشحال شدم و فکر کردم خودم مربی پرسپولیسم.

به گزارش ایلنا، علی پروین در پایان تمرین امروز پرسپولیس بعد از دیدار با اعضای تیم گفت: قبلا هم چند باری در چند سال گذشته به تمرین آمده بودم. امروز طاهری هماهنگی‌های لازم را انجام داد تا به تمرین بیایم. از دیدن اعضای تیم خوشحال شدم و فکر کردم خودم مربی پرسپولیسم.

وی افزود: در ابتدای فصل که پرسپولیس خوب نتیجه نمی‌گرفت گفتم تیم جزء 4 تیم اول خواهد بود اما حالا در این شرایط می‌گویم پرسپولیس قهرمان می‌شود و به امید خدا این اتفاق می‌افتد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با دربی 82 عنوان کرد: بازیکنان تیم همه سرحال و آماده هستند. همه می‌گویند پرسپولیس برنده می‌شود و ما هم می‌گوییم تیم دربی را می‌برد.

پروین در رابطه با صحبت‌هایش با بازیکنان خاطرنشان کرد: دو دقیقه‌ای با بازیکنان صحبت کردم و نیازی هم به این کار نبود. چرا که خود برانکو ایوانکوویچ مربی بزرگی است. او توانسته تیم را رفیق کند و این بزرگترین حسن است. طاهری هم از لحاظ مالی زحمت کشیده تا منابع مالی را تأمین کند. همه این مسائل دست به دست هم می‌دهند تا پرسپولیس موفق شود و اگر بتوانند در دربی پیروز شوند تیم قهرمان خواهد شد.

وی در رابطه با حمایت‌هایی که در طول فصل از برانکو انجام داده است، گفت: شما یک مربی را می‌بینید که کارش را بلد است. برانکو جزء این دسته است و واقعا کاربلد است. او توانسته تیم را رفیق کند. کسی که فوتبال فهم است این مسائل را متوجه می‌شود. شما هر جا توپ می‌بینید سه بازیکن قرمز هم آنجا حضور دارد. این یعنی رفاقت. گاهی در فوتبال یک بازیکن دریبل می‌خورد و بغل دستی‌اش از این مسئله لذت می‌برد اما در پرسپولیس سه بازیکن در هر صحنه حضور دارند و یکدیگر را حمایت می‌کنند.

پروین در رابطه با پیش‌بینی‌اش از نتیجه عنوان کرد: بازی را می‌بریم اما نتیجه نمی‌گویم.

وی درمورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند 6 گل بزند،‌عنوان کرد:‌6 گل که نه. آن نتیجه تکرار نشدنی است.

 

کد خبر : ۳۶۱۲۷۴