خبرگزاری کار ایران

گواردیولا از رونالدو عذرخواهی کرد

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۵۴۴

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ از مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید به خاطر اینکه به او اجازه نداد به خواسته‌اش برسد، عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال بایرن‌مونیخ شب گذشته (چهارشنبه) در لیسبون، بنفیکا را با نتیجه 2 بر 2 متوقف کرد تا در مجموع دو بازی رفت‌و‌برگشت این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

پیش از این بازی کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید گفته بود که دوست دارد نماینده کشورش به نیمه نهایی صعود کند و در این مرحله با کهکشانی‌ها روبه‌رو شود. این اتفاق اما رخ نداد و پپ گواردیولا، سرمربی بایرن‌مونیخ به همین دلیل از رونالدو عذرخواهی کرد.

گواردیولا پس از این بازی گفت: می‌دانم که کریستیانو رونالدو می‌خواست در مرحله نیمه نهایی برابر بنفیکا بازی کند و بابت اینکه نمی‌تواند به خواسته‌اش برسد، متأسفم.

سرمربی باواریایی‌ها در ادامه تأکید کرد که از میان سه تیم دیگر مرحله نیمه نهایی هیچ فرقی نمی‌کند که کدام‌یک با شاگردان او روبه‌رو شوند و مردانش آمادگی رویارویی با همه آنها را دارند.

گواردیولا افزود: اینکه رونالدو دوست داشت برابر بنفیکا به عنوان یک تیم پرتغالی بازی کند، طبیعی است، چون خودش هم پرتغالی است. احتمال روبه‌رو شدن ما با منچسترسیتی، رئال‌مادرید و اتلتیکو یک اندازه است. خوشحالیم که در مرحله نیمه نهایی هستیم و آماده‌ایم با هر تیمی روبه‌رو شویم. به باشگاه بابت پنجمین صعود متوالی‌اش به مرحله نیمه نهایی تبریک می‌گویم. ما از این دستاور راضی هستیم. همانطور که می‌بایست و می‌خواستیم، بازی کردیم و این بدان معنا بود که موقعیت‌های گلزنی فراوانی داشتیم. می‌خواهم به تمام اعضای تیم به خاطر بازیکنان تبریک بگویم. همانطور که مردم می‌دانند، ما این اواخر در خط دفاعی‌مان مشکلاتی داشته‌ایم اما با این حال توانستیم صعود کنیم و حالا می‌خواهیم فینالیست شویم.

سرمربی باواریایی‌ها تأکید کرد: بازی تا زمانی که بنفیکا گل زد، تحت کنترل ما بود. تا آن زمان بنفیکا هیچ موقعیتی نداشت. در این سطح از بازی‌ها همه مهاجمان سطح بالا هستند و بنفیکا حتی بدون خوناس و میترلوغلو هم توانست گل بزند و این نشان می‌دهد که در لیگ قهرمانان شما به ترکیبی پرمهره برای رقابت کردن نیاز دارید.

سرمربی پیشین بارسلونا سپس به نکته جالبی اشاره داشت و گفت: اخیراً گفته شده که اگر امسال نتوانم بایرن‌مونیخ را قهرمان اروپا کنم، ناموفق بوده‌ام. نمی‌توانم کاری در این خصوص و تغییر نگرش مردم انجام دهم. ما تا همین حال هم بازی‌های فراوانی را طی سه فصل اخیر برده‌ایم اما انتظارات از بایرن‌مونیخ بسیار زیاد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز