خبرگزاری کار ایران

انتخابات فدراسیون اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

تاج: از اسپانسر لیگ به دلیل بدقولی شکایت کرده‌ایم

رئیس سازمان لیگ گفت: آقای گودرزی و کفاشیان هر دو می‌خواهند که انتخابات به خوبی برگزار شود.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره بازی امروز اظهارداشت: مهمترین ویژگی دربی این است که 69 هزار و 800 بلیت الکترونیکی فروختیم شاید روزی باورمان نمی‌شد همه مردم را با بلیت الکترونیکی به ورزشگاه راه دهیم. حتی در اطراف منطقه ایران هم چنین چیزی را نداریم.

وی افزود: با لیدرهای هر دو تیم جلسه گذاشتیم تا بزرگان ورزش همچون حجازی، نوروزی و احدی را تشویق کنند.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به اینکه حدود 800 نفر از تماشاگران که شب گذشته در اطراف ورزشگاه چادر زده بودند حمایت شدند خاطرنشان کرد: وقتی بلیت الکترونیک داریم آمدن تماشاگران در شب معنا ندارد. امیدواریم که در دربی آینده این طور نباشد. از هواداران می‌خواهیم اگر بلیت ندارند به ورزشگاه نیایند. ما صبح امروز 4 هزار بلیت فروختیم. ورزشگاه ساعت 7 باز شدو تمام پارکینگ‌های اطراف هم باز است. صرف نظر از هر نتیجه‌ای می‌خواهیم روح دوست یابی در دربی رعایت شود. در دربی قبلی حتی یک شیشه هم نشکست و می‌خواهیم در این دوره هم دربی بدون حاشیه برگزار شود.

رئیس سازمان لیگ در خصوص برنامه‌های امروز دربی عنوان کرد: از 29 جانباز سرافراز ارتش تجلیل می‌کنیم. چند خواننده هم دعوت کرده‌ایم که از ساعت 13 تا 17 برنامه دارند. همچنین شعار اجتماعی ما (ورزشگاه بدون زباله زیباست) است که در تلاش هستیم تا در بین تماشاگران جا بیفتد.

تاج در ادامه صحبت‌هایش از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ 26 اردیبهشت خبر داد و گفت: چون باید 21 روز از زمانی که هیات رئیسه اعلام می‌کند فاصله باشد این تاریخ اعلام شد. آقای گودرزی و کفاشیان هر دو می‌خواهند که انتخابات به خوبی برگزار شود. در خصوص بحث ایرادات اساسنامه هم باید بگویم که کفاشیان به دنبال آن است.

وی در خصوص اسپانسرهای فوتبال عنوان کرد: ما از فصل یازدهم دریافتی‌های تبلیغاتی محیطی را برای تیم‌هایی که در چند دوره لیگ حضور داشتند درآورده‌ایم. اگرچه دریافتی ما از  اسپانسرها امسال بیشتر از هر سال دیگر بوده است. اما اسپانسرها طبق قرارداد به ما پولی پرداخت نکرده‌اند و طبق ماده 14 اعتراضمان را به دادگستری فرستاده‌ایم. گروهی متشکل از قنبرزاده، توفیقی، طاهری و آل اسحاق داریم که مذاکراتی را با اسپانسرها داشته‌اند که این مذاکره باید به هیات حاکمیت برود تا نتیجه اعلام شود.

 

کد خبر : ۳۶۱۷۲۲