خبرگزاری کار ایران

از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم؛

مظلومی: چوب اشتباهات خودمان را خوردیم/ می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم

سرمربی استقلال معتقد است تیمش می‌توانست بازی را به تساوی بکشد ولی چوب اشتباهات را خورد.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی پس از شکست 4 بر 2 تیمش در دربی 82 سرخابی اظهار داشت: بازی خوبی به نمایش گذاشته شد و تهاجمی بود. گل دقایق ابتدایی پرسپولیس ضربه سنگینی به ما وارد کرد و تمرکزمان را به هم ریخت.

وی ادامه داد: وقتی پرسپولیس گل اول را زد ما شیحی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. 2 موقعیت گل هم داشتیم که می‌توانستیم گل خورده را جبران کنیم اما این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد. بعد از گل 2 پرسپولیس شیرازه تیم ما از هم پاشید و اشتباهات زیادی هم انجام دادیم. حریف هم از اشتباهات ما استفاده کرد و ما روی اشتباهاتمان تنبیه شدیم به طوری که حریف با دروازه‌بان ما 2 به تک شد. فقط می‌توانم به تیم حریف تبریک بگویم و از هوادارمانمان عذرخواهی کنم اما بچه‌های ما زحمت کشیدند و نشد پاسخ محبت هواداران را بدهیم.

سرمربی استقلال خاطر نشان کرد: بعد از گل دقیقه 5 پرسپولیس ما 2 موقعیت خوب را از دست دادیم و همین موضوع به ما ضربه روحی وارد کرد. بعد از، از دست دادن شیحی نیز سیستم ما تغییر کرد و حملات ما نیز از روی بی‌دقتی از دست رفت.

مظلومی در پاسخ به این سوال که استقلال 12 امتیاز از پرسپولیس پیش افتاده بود و حالا 3 امتیاز عقب افتاده است و آیا این تیم مشکل ندارد که با چنین مسئله‌ای روبه‌رو شده، گفت: حتما مشکل داریم که به این شکل امتیاز از دست دادیم، ما امروز 2 بازیکن وسط خودمان را در اختیار نداشتیم. روزبه چشمی و محسن کریمی را از دست دادیم و اگر آنها در این بازی بودند مطمئنا به ما کمک می‌کردند و این خودش مشکل است. ما برنامه‌داشتیم که توانستیم 17 - 18 هفته صدر جدول باشیم و مطمئنا تیم ما بدون برنامه نبوده است. پرسپولیس هم در نیم فصل دوم با تلاش خودش را بالا کشیده و اکنون صدر جدول است. ما ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم به هدفی که داریم برسیم.

وی در واکنش به این مسئله که استقلال صدر جدول را از دست داده و 3 امتیاز از پرسپولیس عقب افتاده است و این تیم اکنون چه هدفی دارد گفت: در جام حذفی فینالیست هستیم. اعتقاد دارم بچه‌های ما امروز بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتند و فقط موقعیت‌ها را از دست دادیم. با این شکست چیزی از دست نداده‌ایم هر چند هواداران دوست داشتند در این بازی بزرگ پیروز شویم و ما این بازی بزرگ را از دست دادیم. با این حال نا امید نیستیم چون در جدول شرایط ما خوب است و در جام حذفی نیز فینالیست هستیم که تلاش خواهیم کرد به هدفمان برسیم.

سرمربی استقلال درباره اینکه عدد 4 برای استقلالی‌ها بود که از 4 برد خودش در دربی به دست آمده بود و حالا با شکست 4 بر 2 استقلال عدد 4 به پرسپولیسی‌ها رسیده است، گفت: من در دربی‌ها 7 بازی روی نیمکت استقلالی‌ها نشستم و یک بازی هم باختم.

مظلومی در پاسخ به این سوال که بازی امروز به نوعی یک طرفه بود و استقلال موقعیت چندانی ایجاد نکرد و آیا این تیم برنامه‌ای برای حمله به سمت دروازه پرسپولیس داشت یا نه، گفت: ما موقعیت داشتیم و بعد از گل پرسپولیس آنها 2 بار توپ را از روی دروازه برگرداندند. مطمئنا بدون برنامه نبودیم و بازی هجومی هم به نمایش گذاشتیم. در تمرینات هم کار کرده بودیم اما فکر نمی‌کردیم اشتباه بچه‌گانه از ما سر بزند. وقتی به این شکل اشتباه می‌کنیم تمرکز تیم به هم می‌ریزد آن هم در بازی بزرگ به این شکل که وقتی اشتباه می‌کنید همه چیز به هم می‌ریزد. از نظر روحی و روانی به هم ریختیم و جمع کردن تیم در این شرایط بسیار سخت است.

 

 

کد خبر : ۳۶۱۸۰۳