خبرگزاری کار ایران

فریبا: استقلال باید هرچه زودتر این شکست سنگین و تلخ را فراموش کند

پیشکسوت استقلال اظهار داشت: استقلال باید هرچه سریعتر این باخت را فراموش کند. همه ما باید این باخت را فراموش کنیم.

بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شکست سنگین روز گذشته این تیم در دربی 82 برابر پرسپولیس گفت: مهمترین مسئله بازی روز گذشته این بود که تمام مردم، از هواداران حاضر در استادیوم گرفته تا کسانی که در خانه بازی را نگاه کردند، از دیدن یک دیدار جذاب، زیبا، سریع و پرگل لذت بردند و همه از این لحاظ خوشحال بودند. من به نوبه خودم این برد را به مجموعه باشگاه پرسپولیس، کادرفنی و بازیکنان این تیم و هوادارانش تبریک می‌گویم.

فریبا همچنین راجع به مسائل فنی این بازی گفت: هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. البته دو تیم به نوبه خود نقاط ضعفی هم داشتند، اما در کل بازی خوب و رو به جلویی ارائه دادند. استقلال در بحث مالکیت توپ اشکال داشت و به شکلی میانه زمین را به پرسپولیس باخته بود و بازیکنان تیم مدام توپ‌ها را لو می‌دادند و طبیعی است که وقتی شما توپ را در اختیار نداشته باشید، نمی‌توانید بازی را مطابق میلت پیش ببری. در خط دفاعی هم اگرچه استقلال تا قبل از این بازی عملکرد خوبی داشت، اما دیروز همه نفرات خط دفاع عملکرد ضعیفی داشتند و گل‌های پرسپولیس روی اشتباهات فردی مدافعین استقلال رقم خورد.

وی ادامه داد: بعضی مواقع هست که یک مربی در تیم خود 4 بازیکن سطح بالا و باتجربه دارد که همان بازیکنان، جوانهای تیم را هم در زمین رهبری می‌کنند. اما متاسفانه دیروز بازیکنان باتجربه استقلال هم خوب بازی نکردند و کاریش هم نمی‌‌شد کرد. البته استقلال در بازی روز گذشته موقعیت گل‌های زیادی هم داشت. مخصوصاً وقتی با یک گل عقب بود در چند دقیقه چند فرصت خوب نصیبش شد که اگر یکی از آن موقعیت‌ها، مخصوصاً توپی که بازیکنان پرسپولیس از روی خط برگرداندند، گل می‌شد شرایط بازی تغییر می‌کرد. حتی بعد از اینکه پنالتی پرسپولیس گل نشد هم استقلال این شانس را داشت که یک گل بزند تا حداقل با نتیجه 2-1 و با شرایط روحی بهتری به رختکن برود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و در ادامه هم بازیکنان پرسپولیس از به ریختگی استقلالی‌ها به بهترین شکل استفاده کردند و نتیجه خوبی را برای خود رقم زدند.

پیشکسوت استقلال همچنین در خصوص لزوم هر چه سریعتر فراموش کردن این باخت از سوی کادرفنی و بازیکنان استقلال اظهار داشت: استقلال باید هرچه سریعتر این باخت را فراموش کند. همه ما باید این باخت را فراموش کنیم. استقلال می‌تواند دوباره به لیگ برگردد و همه باید کمک کنیم این اتفاق رخ بدهد. در این 4 هفته پایانی همه بازی‌ها دشوار است و حتی پرسپولیس هم بازی آسانی پیش رو ندارد.

بهتاش فریبا در پایان گفت: این شکست بسیار سنگین و تلخ بود، ولی هرچه بود دیگر این بازی گذشته است و هنوز چیزی برای استقلال تمام نشده است. استقلالی‌ها نباید فراموش کنند که تیم در فینال جام حذفی هم هست و این شانس را دارد تا تا در انتهای فصل در هر دوجام قهرمان شود. از همین جهت همه باید کمک کنند تا این شکست هرچه زودتر فراموش شود.

 

کد خبر : ۳۶۱۸۹۹