خبرگزاری کار ایران

سازمان لیگ کجا سیر می‌کند؟

یک پرچم کرنر زشت وسط زیباترین دربی سال‌های اخیر

شاید اگر از همه تماشاگران و بینندگان بازی دربی 82 بپرسیم که نظرشان در مورد بازی عصر روز جمعه چیست، چه هواداران استقلال و چه هواداران پرسپولیس با اشاره به بازی زیبای تیم محبوب‌شان می‌گویند یکی از بهترین دربی‌ها را دیدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دربی 82 را از لحاظ جذابیت می‌توان در صدر بازی‌های دو تیم قرار داد اگر بعد از این بخواهیم خاطره‌ای از دربی یاد کنیم بی‌شک از تساوی‌های سریالی دو تیم و بازی‌های حاشیه‌ای و کتک‌کاری بازیکنان حرفی به میان نمی‌آید چون این دربی هم پرگل و هم زیبا دنبال شد، یک بازی به تمام معنا جذاب که از سوی هر دو تیم به نمایش گذاشته شد. در واقع دربی 82 آنچنان گیرا بود که شاید هواداران هر دو تیم را با صندلی‌های ورزشگاه آشتی بدهد.

شهرآورد تهران در آسیا رتبه اول و در جهان رتبه بیست و چهارم را در اختیار دارد این خود نشانگر حساسیت بالای این بازی است، دربی تهران با حاشیه‌های جذابی که دارد چشم‌ها را به سمت پایتخت ایران می‌چرخاند، ولی دست اندر کاران فوتبال ایران تا چه حد به این مهم توجه می‌کنند و به چه اندازه می‌خواهند از این ارزش فوتبال ما سود ببرند؟ با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوا و وزش شدید باد و بارش باران چرا نباید برای دیداری همچون دربی بزرگ پایتخت یک "پرچم کرنر" رزرو نداشته باشد. تا جایی که در اوج هیجان و گرمای بازی ناگهان بازی از سوی داور متوقف می‌‌شود و عوامل با سراسیمگی به دنبال پرچمی باشند که باد برده است و میلیون‌ها بیننده تماشاگر چسباندن و باند پیچی کردن پرچم کرنر را شاهد باشند. زشت‌تر از این هم می‌شد ببینیم؟ نمایی که تصویربردار تلویزیونی نشان داد به درستی واقعیت فوتبال ایران و ضعف سازمان لیگ را آشکار کرد.

 

کد خبر : ۳۶۱۹۱۳