خبرگزاری کار ایران

گزارش اولین تمرین پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از برگزاری هشتادودومین دربی شهر تهران حال و هوای خاصی داشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری مقابل استقلال در دربی هشتادودوم شهر تهران صبح امروز (شنبه) در مجموعه ورزشی درفشی‌فر برگزار شد.

* قبل از تمرین مسئولان مجموعه درفشی‌فر به‌خاطر برد مقابل استقلال و حضور طاهری در مجموعه یک رأس گوسفند قربانی کردند.

* بازیکنان پرسپولیس امروز به‌مناسبت تولد طاهری برای او در رختکن جشن تولد گرفتند و هواداران هم طاهری را تشویق کرده و  تولدش را تبریک گفتند.

* هواداران حاضر در ورزشگاه که حدود 100 نفر بودند قبل از تمرین به‌شدت بازیکنان و کادرفنی را تشویق کرده و کلی هم برای تیم رقیب کری خواندند.

* تمرین پرسپولیس به‌خاطر جشن تولد طاهری با 30 دقیقه تأخیر و از ساعت 11:30 آغاز شد.

* موجی از شادی و خوشحالی تمرین پرسپولیس را فرا گرفته بود و بازیکنان این تیم بسیار خوشحال بودند و مدام با هم شوخی می‌کردند.

* هواداران پرسپولیس به‌خاطر اینکه این تیم توانسته رقیب سنتی خود را با چهار گل شکست بدهد مدام عدد چهار را نشان می‌دادند.

* در جریان تمرین برای لحظاتی هم بازیکنان پرسپولیس عدد چهار را نشان دادند.

* تمرین ابتدا با صحبت‌های برانکو برای بازیکنان آغاز شد. او در حین صحبت به بازیکنان گوشزد کرد که این مسابقه را فراموش کنند و برای قهرمانی در لیگ به فکر روزهای آینده و بازی‌های بعدی باشند.

* بازیکنان ابتدا به‌مدت 20 دقیقه دور زمین دویدند و سپس بازیکنان ذخیره از بازیکنان اصلی جدا شده و زیر نظر برانکو به کار با توپ و فوتبال با دروازه‌های کوچک پرداختند. بازیکنان اصلی هم به نرم دوی دور زمین مشغول شدند که در این بین بازیکنان مدام با هم شوخی می‌کردند.

* فرشاد احمدزاده  که در دیدار روز گذشته دچار مصدومیت شده بود، زیر نظر فیزیوتراپ تیم به‌صورت اختصاصی تمرین می‌کرد.

* مرحله بعد تمرین به این شکل بود که بازیکنان ذخیره که تعدادی از آنها فرصت بازی در دربی را پیدا کرده بودند به‌صورت جداگانه کارهای استقامتی انجام دادند.

* در اواخر تمرین زمانی که طاهری مجموعه درفشی‌فر را ترک می‌کرد، مدیریت مجموعه برای تولد او کیکی را آماده کرده بود که با حضور خبرنگاران برای طاهری جشن تولد گرفتند.

* هواداران پرسپولیس در ادامه تشویق‌های خود نام مرحوم هادی نوروزی را صدا زده و از کاپیتان فقید تیم‌شان هم یاد کردند.

 

کد خبر : ۳۶۱۹۸۳