خبرگزاری کار ایران

مسابقات جودوی قهرمانی آسیا- ازبکستان

محجوب و مرادی از رسیدن به فینال بازماندند

جواد محجوب نماینده سنگین وزن تیم ملی جودوی کشورمان با شکست در مرحله نیمه نهایی همچنان شانس کسب مدال برنز را دارد.

به گزارش ایلنا، جواد محجوب جودوکار المپیکی وزن 100 کیلوگرم تیم ملی کشورمان که به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بود در این مرحله به مصاف "نایدان" مغولستان رفت و شکست خورد. "نایدان" مدال نقره المپیک لندن و مدال طلای المپیک پکن و مدال طلای بازیهای آسیایی را در کارنامه دارد. محجوب با شکست در مرحله نیمه نهایی همچنان شانس مدال برنز دارد.

محجوب در مبارزه بعدی برای بدست آوردن مدال برنز به مصاف سعید اف ازبکستانی می رود که سابقه قهرمانی آسیا را دارد.

سعید مرادی جودوکار منهای 90 کیلوگرم هم در مصاف با شرالی ازبکستانی مغلوب شد و در شانس مجدد برای مدال برنز باید ابتدا به مصاف آوتار هندوستانی برود.

سعید ملایی جودوکار المپیکی ایران که در دور قبل رقابت‌ها تنها مدال برنز جودوی ایران را به ارمغان اورد، در مرحله سوم مقابل سیبرف ازبکستانی نفر اول گرند اسلم پاریس 2015 به برتری دست پیدا کرد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

ملایی در مرحله نیمه نهایی به مصاف "نایسف" لبنانی می رود  که برزیلی الاصل است و در بازی‌های آسیایی اینچئون مدال نقره بدست آورد.

در وزن 100+ کیلوگرم "احمد نادقی" در اولین دیدار به جودوکاری از تاجیکستان باخت و حذف شد. "زهرا باقری" هم در وزن 78- کیلوگرم در اولین دیدار مقابل جودوکاری از چین تاپیه نتیجه را واگذار و از دور رقابتها کنار رفت.

 

کد خبر : ۳۶۲۱۳۵