خبرگزاری کار ایران

تورنمنت آزاد تکواندو اسپانیا

مردانی طلایی شد، عاشورزاده نقره‌ای

هوگوپوش سنگین وزن کشورمان با غلبه بر تمامی حریفانش به مدال طلای وزن ۸۷ کیلوگرم تورنمنت آزاد تکواندو اسپانیا دست یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در آخرین مبارزه تورنمنت آزاد اسپانیا در وزن 87+ کیلوگرم سجاد مردانی رو در روی تکواندوکاری از کشور آمریکا قرار گرفت و توانست با نتیجه مقتدرانه 7 بر صفر برنده میدان شود و مدال طلای این مسابقات را برگردن بیاویزد.

مردانی برای رسیدن به مرحله فینال این مسابقات، تکواندوکارانی از کشورهای اسپانیا (5 بر 2)، مراکش (8 بر یک) و صربستان (ناک اوت) را از پیش رو برداشته بود.

همچنین فرزان عاشورزاده، هوگوپوش وزن سومی کشورمان در فینال این مسابقات به مصاف نماینده مصر رفت که در پایان سه راند مبارزه 4 بر 3 نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

او برای رسیدن به مرحله فینال تکواندوکارانی از کشورهای مراکش (10 بر 7)، پرتغال (10 بر یک)، اسپانیا (7 بر یک) و مکزیک (9 بر 6) را از پیش رو برداشته بود.

عاشورزاده در این رقابت‌ها در یک وزن بالاتر از وزن تخصصی‌اش مبارزه کرد.

چهاردهمین دوره تورنمنت آزاد اسپانیا که در شهر «بنوقاسم» (12 کیلومتری شهر کاستلین) اسپانیا برگزار شد، G1 بود و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز این رقابت‌ها به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز تعلق گرفت.

هدایت تیم‌ملی تکواندوی کشورمان در این‌ پیکارها برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهرداد یوسفی به‌عنوان مربی بود. همچنین غلامحسن ذوالقدری بعنوان سرپرست و دکتر سعید مطوری‌نژاد بعنوان پزشک در کنار تیم حضور داشتند.

کد خبر : ۳۶۲۶۲۰