خبرگزاری کار ایران

عابدینی در گفت‌وگو با ایلنا:

رقابت اصلی میان آجرلو و تاج است

عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: مشخص شدن تاریخ جدید انتخابات، خط بطلانی بود بر این مسئله که کفاشیان دوست ندارد انتخابات برگزار شود.

امیر عابدینی، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تعیین تاریخ جدید برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و برگزاری این انتخابات در روز 19 اردیبهشت ماه گفت: انتخابات در تاریخ 19 اردیبهشت ماه با حضور 3 نامزدی که تایید صلاحیت شده‌اند برگزار خواهد شد و تا جایی که در جریان هستم قرار بود دعوتنامه اعضای مجمع را هم با این تاریخ ارسال کنند که فکر می‌کنم این کار صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مشخص شدن تاریخ جدید انتخابات، خط بطلانی بود بر این مسئله که کفاشیان دوست ندارد انتخابات برگزار شود و خواهان به تعویق افتادن آن است. کفاشیان آنقدر از فضای فوتبال خسته شده است که اصلاً دوست نداشت کسی وی را به عنوان نایب رئیس خود معرفی کند و دوستان با اصرار از او خواستند که بماند و گفتند باید تجربیاتش را در خود فوتبال خرج کند. ما باید قبول کنیم که فوتبال ما در زمان آقای کفاشیان متحول شده است و ایشان زحمات زیادی برای فوتبال کشیده است.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال همچنین راجع به تایید صلاحیت نشدن عزیزی خادم یکی از 4 کاندیدی که برای پست ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرده بود عنوان کرد: تایید صلاحیت نشدن آقای عزیزی‌خادم فقط به دلیل کمبود سابقه مدیرتی ایشان بوده است و از آنجایی که سابقه مدیریتی او کمتر از ده سال بود، صلاحیتش احراز نشد و هیچ موضوع دیگری در این بین وجود نداشته است. سه نفر دیگری هم که تایید صلاحیت شدند هر سه جزو مدیران رزومه‌دار و موفق فوتبال هستند که هر سه می‌توانند به فوتبال کمک کنند.

عابدینی در پایان در واکنش به این سوال که کدامیک از سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال، شانس بیشتری برای انتخاب شدن از سوی مجمع فدراسیون را دارد گفت: نمی‌شود به صورت دقیق در این مورد اظهار نظر کرد، اما به نظر من رقابت اصلی در انتخابات میان آقای تاج و آجرلو خواهد بود و آقای عزیزمحمدی شانس کمتری نسبت به این دو نفر خواهد داشت.

 

کد خبر : ۳۶۲۶۸۲