خبرگزاری کار ایران

واکنش سامره به باخت استقلال در دربی

ستاره سال های نه چندان دور استقلال که قبل از دربی برای پرسپولیسی ها کری خوانی کرده بود بعد از باخت سنگین تیم محبوبش به بازیکنان این تیم حمله تندی داشت.

به گزارش ایلنا، علی سامره که با گل ثانیه سی خود به پرسپولیس به یکی از چهره های فراموش نشدنی استقلالی ها در تاریخ دربی تهران تبدیل شده است قبل از دربی 82 با کری خواندن برای پرسپولیسی ها ابراز امیدواری کرده بود تیم محبوبش با برتری در این مصاف یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود بعد از شکست سنگین 4-2 در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به برخی بازیکنان استقلال تاخت و آنها را متهم کرد که در دربی تنها به دنبال حضور در ترکیب اصلی بودند نه موفقیت استقلال!

سامره در همین خصوص نوشت:«ما دربی را به بازی خوب پرسپولیس و از آن مهمتر به بی مسئولیتی بعضی بازیکنان استقلال که فقط هدفشون این بود در لیست 11 نفره اصلی قرار بگیرند و انفرادی بازی کردن آنها باختیم! به اعتقاد من برخی بازیکنان حاضر در ترکیب استقلال اصلا نباید از اول بازی به میدان می رفتند اما خب به میدان رفتند و باعث و بانی این شکست شدند.هر چه بود تمام شد و فوتبال هم با این برد و باخت هایش شیرین است و نوش جان پرسپولیسی ها».

البته علی 30 ثانیه در این پست اینستاگرامی خود از طرفداران پرسپولیس هم گله مند بود.«موضوع ناراحت کننده تر از باخت استقلال برای من کامنت هایی بود که مثلا: هواداران پرسپولیس! برایم گذاشتند آنها که بعد از مدت ها حسرت طعم صدرنشینی را چشیدند و با خواست خدا به آرزوی خود رسیدند. همه علی سامره را می شناسند و می دانند همیشه برای تیم رقیب احترام قائل بودم و حتی در روزی که آن گل معروف را زدم نه کری خواندم و نه چیزی گفتم که به آنها بر بخورد اما می بینم که در این چند روز حسابی الفاظی برای من و خانواده ام به کار می برند که ... بگذریم تنها می توانم بگویم این بندگان خدا کری خوانی را با فحاشی اشتباه گرفته اند. تنها برای شان خوشحالم که به آرزوی دیرینه شان رسیدند و صدرنشین شدند».

کد خبر : ۳۶۲۷۰۰