خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با ایلنا:

لوزانو می‌تواند والیبال ما را متحول کند/ در انتخابی المپیک همه تیم‌ها را شگفت‌زده می‌کنیم

تیم ملی والیبال، شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارد.

خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار کرد: تمرینات به خوبی دنبال می‌شود. به خصوص که هدفمان کسب سهمیه المپیک است؛ تمرینات با انگیزه و پرنشاط و البته با استرس زیاد دنبال می‌شود. بازیکنان تیم ملی با جنگندگی خاصی برای این مسابقات که در ژاپن برگزار می‌شود خود را آماده می‌کنند.

وی افزود: لوزانو باتوجه به تجربیات زیادی که توانسته در دوران مربیگری خود کسب کند می‌تواند به والیبال ایران کمک بیشتری کند. هر مربی سلیقه خود را دارد و یک سیستم جدیدی را وارد والیبال ایران کرده و نتیجه‌اش را در مسابقات انتخابی المپیک خواهیم دید. بازیکنان تیم ملی هم همین نظر را در مورد حضور مربی باتجربه دارد. لوزانو ما را برای حضور در المپیک امیدوارتر کرده است و ما می‌توانیم باتوجه به تغییراتی که در سیستم بازی والیبال داده است به کسب سهمیه المپیک امیدوار باشیم.

سرپرست تیم ملی درخصوص مسابقات در ژاپن گفت: این مسابقات آخرین مرحله المپیک است همه برای کسب سهمیه می‌آیند و هیچ تیمی زنگ تفریح نیست آنها ما را خوب می‌شناسند ولی باتوجه به پتانسیل بالای تیم ایران ما همه را شگفت‌زده خواهیم کرد.

خوش خبر در مورد حمایت مسئولین از والیبال ادامه داد: باتوجه به اینکه مردم والیبال را با هیجان دنبال می‌کنند و از اکنون برای آنها پیروزی در والیبال اهمیت خاصی دارد. مسئولین هم حمایت‌های خود را انجام می‌دهند تا ما بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

 

کد خبر : ۳۶۲۷۰۶