خبرگزاری کار ایران

لوزانو: سخت تمرین می‌کنیم/هیچ بازیکنی مصدوم نیست

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تمرینات سختی را سپری می‌کنیم اما هیچ بازیکنی از این تمرینات مصدوم نشده است.

به گزارش ایلنا، رائول لوزانو در پایان تمرین صبح امروز ملی‌پوشان در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت:‌خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد و تمام بازیکنان در شرایط ایده‌آل قرار دارند. فقط امروز میرزاجانپور دچار گرفتگی از ناحیه گردن شد که موضوع مهمی نیست. موسوی و غلامی هم به شرایط تمرینی بازگشتند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات سنگین باعث مصدومیت بازیکنان شده است یا خیر، عنوان کرد: همانطور که توضیح دادم هیچ بازیکنی مصدوم نیست. غلامی و موسوی به تمرینات برگشته‌اند، امیر غفور دندان‌درد دارد که جزو مصدومیت حساب نمی‌شود. میرزاجانپور هم دچار گرفتگی از ناحیه گردن شده است که ربطی به تمرین ندارد و ظاهرا در خواب اینگونه شده است.  به هر حال اگر منظور شما این است که ما سخت تمرین می‌کنیم باید بگویم که همینطور است اما هیچ مصدومیتی از این بابت ایجاد نشده است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص انتخاب بازیکنان بدون تماشای رقابت‌های لیگ گفت: این فکر شماست که من بازیکنان را نمی‌شناسم در حالیکه من آشنایی کامل از همه آنها دارم و برای انتخاب‌شان تمام تمرینات را زیر نظر گرفته بودم. بازیکنان ایران از لحاظ دریافت، حمله و دفاع خوب کار می‌کنند اما برای توپ‌گیری در زمین باید با دفاع روی تور هماهنگ‌تر شوند.

لوزانو در مورد تعداد کم بازی های تدارکاتی اظهار داشت:‌بقیه تیم‌ها هم همین تعداد بازی دارند که اگر برای آنها کافی است برای ما هم همین شرایط را دارد و بر عکس. به هر حال خیلی از تیم‌های اروپایی درگیر مسابقات لیگ هستند و تمرینات خود را شروع نکرده‌اند که بتوانیم به آنها بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

 

کد خبر : ۳۶۲۷۷۵