خبرگزاری کار ایران

نوروزی در فوتبال ایران به حقش نرسید

کریمی: پتانسیل فوتبال ایران فراتر از آسیا است

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۹۲۶

علی کریمی گفت: امکانات فوتبال ایران باید در حدی باشد که به فکر صعود از گروه جام جهانی باشیم.

به گزارش ایلنا, علی کریمی در بین دو نیمه دیدار تیم‌های فوتبال خونه به خونه و پیکان در لیگ دسته اول درخصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: تیم‌ها در همه جای دنیا با درآمدزایی‌هایی که دارند، هزینه‌های خود را تامین می‌کنند و حتی به سود نیز می‌رسند. واقعاً امیدوارم چنین شرایطی برای فوتبال ایران نیز به وجود بیاید تا در کشورمان شاهد رشد بیشتر این رشته باشیم.

وی ادامه داد: فوتبال ایران به لحاظ پتانسیل فراتر از قاره آسیا است. حالا که به مسابقات جام جهانی نزدیک می‌شویم، نباید استرس نتایج در رقابت‌های انتخابی را داشته باشیم. به نظرم امکانات باید در حدی باشد که دیگر به فکر آسیا نباشیم و به صعود به مراحل بالاتر از جام جهانی فکر کنیم. در واقع نگاه‌مان صعود به مرحله دوم این تورنمنت باشد.

ملی‌پوش پیشین تیم ملی در خصوص احتمال صعود تیم خونه به خونه به لیگ برتر عنوان کرد: امیدوارم روح مرحوم هادی نوروزی که اهل بابل بود، با صعود خونه به خونه به لیگ برتر شاد شود. مراسمی شبیه به درگذشت نوروزی را تا به حال ندیده بودم و امیدوارم این بار مردم برای برپا کردن جشن صعود خونه به خونه به لیگ برتر کنار هم جمع شوند. نوروزی در فوتبال ایران به حقش نرسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز