خبرگزاری کار ایران

یوسف کرمی در گفت‌وگو با ایلنا:

توانایی کسب چهار مدال در المپیک را داریم/ کیمیا علیزاده عصاره ورزش بانوان است

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۰۴۲

یوسف کرمی پتانسیل تکواندو ایران را در حد مدعیان جهانی دانست و به سختی کار حریفان المپیکی در مقابل تکواندو کاران ایرانی اشاره کرد.

یوسف کرمی، در گفت‌‌‌‌‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص درخشش تکواندو کاران ایران در رقابت‌های اخیر و کسب سهمیه المپیک گفت: تکواندو ایران در دو دهه گذشته توانسته چهره جهانی کسب کند و همیشه جز مدعیان بوده و در المپیک هم رقیبان ایران همیشه کار سختی را پیش‌رو داشته‌اند، در این دوره هم ما توانستیم با شایستگی چهار سهمیه را کسب کنیم که به نظر من ما توانایی چهار مدال المپیک داریم.

وی ادامه داد: ما در قاره‌ای قرار گرفته‌ا‌‌یم که کره جنوبی یکی از قدرت‌های سنتی جهان در آن قرار دارد ولی با تلاش توانستیم با آنها رقابت کنیم و همواره یکی از قدرت‌های آسیا و جهان باشم.

کرمی همچنین در خصوص کادر فنی تیم ملی ایران نیز تصریح کرد: ما در ایران از مربیان خوبی بهرمند هستیم که در واقع پله پله از قهرمانی به مربیگری می‌رسند و تجربیات جهانی و المپیک خود را در اختیار جوانان می‌گذارند و نتیجه‌اش را هم می‌توان در این مسابقات دید و همچنان به تکواندو به عنوان یک رشته مدال آور در المپیک و مسابقات جهانی می‌توان نگاه کرد.

قهرمان اسبق المپیک، کیمیا علیزاده را یکی از پدیده‌های تکواندو جهان خواند و افزود: کیمیا علیزاده را می‌توان عصاره ورزش بانوان ایران دانست که در سختی‌های فروان برای کسب بهترین عناوین ورزشی برای ایران در کنار آقایان پابه‌پا تمرین می‌کنند، کیمیا از پتانسیل خوبی برخوردار است که می‌تواند در المپیک هم شانس بالایی برای مدال داشته باشد.

کرمی در پایان با اشاره به کسب سهمیه توسط مردانی، عاشورزاده و خدابخشی گفت: سه نماینده شایسته از ایران در المپیک حضور دارند که از جمله نیروهای جوان محسوب می‌شوند که از تجربه خوبی هم برخوردارند و همه جامعه تکواندو به این تیم برای کسب چهار مدال در المپیک امیدوارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز