خبرگزاری کار ایران

سوریان از نوابغ تکرار نشدنی کشتی جهان است

اشکانی: در کشتی فرنگی دو سهمیه باقی مانده را کسب می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۱۳۹

کارشناس کشتی فرنگی معتقد است با توجه به غیبت رقیبان اصلی سوریان و منجزی مشکلی برای کسب دو سهمیه باقی مانده برای ایران وجود ندارد.

علی اشکانی، کارشناس کشتی فرنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت تیم ملی در مسابقات گزینشی مغولستان گفت: با توجه به عدم حضور رقیبان اصلی که همگی توانسته‌اند پیش از این سهمیه المپیک را کسب کنند، به نظر تیم ملی برای کسب دو سهمیه باقی مانده کار سختی را پیش رو ندارند و به نوعی با توجه به پتانسیل حمید سوریان و امیر قاسمی منجزی باید به نتیجه‌گیری امیدوارتر بود.

وی ادامه داد: عدم نتیجه گیری حمید سوریان در کسب سهمیه می‌تواند تلنگر خوبی برای او باشد تا با حواسی شش دانگ و انگیزه بیشتر هم سهمیه کسب کند و هم بتواند در المپیک مدال طلای خود را تکرار کند، سوریان از نوابغ تکرار نشدنی کشتی جهان است و بی‌شک یکی از مدعیان کسب این مدال شناخته می‌شود، با توجه به غیبت مدعیان در مغولستان کسی نمی‌تواند برای سوریان مزاحمت ایجاد کند، همچنین بری منجزی، کشتی گیران ایران می‌توانند با بهترین نتیجه به ایران بازگردند، در نهایت ما باید در خصوص المپیک بحث کنیم نه انتخابی آن.

قهرمان اسبق جهان در خصوص توانایی کشتی ایران برای تکرار نتیجه‌های المپیک لندن گفت: با توجه به تغییراتی که در تمرینات کشتی فرنگی ایران ایجاد شده است و کشتی‌گیران ما هم از تجربه‌ بالاتری برخور دارند می‌توان انتظار کسب مدال را داشت ولی در خصوص رنگ مدال‌ها نمی‌توان پیش بینی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز