خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ورزش؛

نهمین جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک برگزار شد

وزیر ورزش با تقدیر از تلاش گسترده فدراسیون‌های ورزشی برای کسب سهمیه در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ریو گفت: وزارت ورزش با کمیته‌های المپیک و پارالمپیک کاملا هماهنگ و همراه است.

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در نهمین جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک اظهار داشت: خوشحالم دست‌اندرکاران این بازی‌ها در وزارت ورزش‌وجوانان، کمیته‌ملی المپیک و پارالمپیک و همین‌طور فدراسیون‌ها هماهنگ و منظم برای موفقیت ایران در بازی‌های ریو تلاش می‌کنند و قطعا نتایج آن موجب شادی مردم و افزایش نشاط اجتماعی خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون‌های ورزشی به عنوان خط مقدم ورزش ایران در موضوع کسب سهمیه یاد کرد و افزود: فرصت زیادی تا المپیک باقی نمانده است و باید تلاش کنیم تا در زمان باقی مانده سهمیه‌های بیشتری به دست بیاوریم و رویکرد ما حضور در این رقابت‌ها با تمام کمیت و توان ورزش ایران است.

گودرزی به نقش اصلی کمیته‌های المپیک و پارالمپیک در بازی‌های ریو اشاره کرد و یادآور شد: مسئولیت اصلی برای این بازی‌ها بر عهده این دو کمیته است و وزارت ورزش و جوانان پشتیبان و حامی برنامه‌ها و مواردی است که با در میان می‌گذارند و ما خود را موظف به حمایت از کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و در نهایت تمامی فدراسیون‌های حاضر در این بازی‌ها می‌دانیم.

وی با بیان اینکه سهمیه‌ها آرام آرام زیاد می‌شود، اضافه کرد : خوشبختانه در کسب سهمیه تا این زمان روند خوبی به خصوص در بخش بانوان داشته‌ ایم و قطعا با صعود والیبال به المپیک ، این روند مثبت کامل می‌شود.

ویر ورزش همچنین به رؤسای فدراسیون‌های المپیکی و پارالمپیکی تاکید کرد نسبت به مسائل قهرمانان خود بیش از همیشه حساس باشند و تمامی موارد را به کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان انتقال دهند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: خوشبختانه وحدت و همدلی در نزد مدیران وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بیش از هر زمان دیگری دیده می‌شود و نتیجه آن سربلندی نام ایران و شادی مردم است.

کد خبر : ۳۶۳۵۶۹