خبرگزاری کار ایران

درخشش توتی در هفته سی و چهارم سری A

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۶۲۱

برتری یووه، شکست اینترمیلان و کار بزرگ کاپیتان رم از اتفاقات مهم هفته سی و چهارم سری A بود.

به گزارش ایلنا، شب دوم هفته سی و چهارم سری A ایتالیا با برتری تیم های یوونتوس و رم و شکست اینترمیلان در شب بزرگ فرانچسکو توتی، اسطوره رم پیگیری شد.

 یوونتوس صدرنشین در خانه با 3 گل از سد لاتزیو گذشت. دیبالای رها شده از بند مصدومیت در دقایق 52 (از روی نقطه پنالتی) و 64 و ماندزوکیچ در دقیقه 39 برای یوونتوس گل زدند. اخراج پاتریش از لاتزیو در دقیقه 49، اتفاق مهم بازی بود.

 در دیگر بازی مهم، رم با هنرنمایی کاپیتان توتی در دقایق پایانی بازی باخته را به برتری 3 بر 2 خانگی مقابل تورینو تبدیل کرد.

 مانولاس از رم در دقیقه 65 پنالتی بولوتی برای تورینو در دقیقه 35 را جبران کرد و پس از اینکه مارتینس در دقیقه 81 بار دیگر تورینوی میهمان را پیش انداخت، کاپیتان توتی در دقایق 86 و (89- پنالتی) 2 گل زد و نتیجه را عوض کرد.

 اینترمیلان درخانه جنوا یک بر صفر شکست خورد. تنها گل بازی در دقیقه 77 توسط «دی مایو» زده شد.

در سایر بازی های هفته سی و چهارم، کیه وو در خانه 5 بریک از سد فروزینونه گذشت، هلاس ورونا یک بر صفر به امپولی میزبان باخت، پالرمو و آتالانتا به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند، اودینزه 2 بریک فیورنتینا را شکست داد و ساسولو و سامپدوریا به تساوی بدون گل دست یافتند.

در جدول، پس از یوونتوس 82 امتیازی، ناپولی 73 و رم 68 امتیازی دوم و سوم هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز