خبرگزاری کار ایران

وقتی تماشاگران قبل از سوت پایان سلفی انداختند

مصائب بازی در ورزشگاه تختی!

بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال اهواز در ورزشگاه تختی حاشیه هایی را به همراه داشت.

به  گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسئولان باشگاه استقلال اهواز قبل از برگزاری دیدار با پرسپولیس بسیار مصمم بودند که بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود. آن ها به درخواست پرسپولیسی ها برای برگزاری بازی در ورزشگاه غدیر بی توجهی کردند و بنا به اختیارات خودشان بازی را در ورزشگاه تختی برگزار کردند تا شاید  با برگزاری بازی در ورزشگاه پیر و فرسوده تختی که نه چمن مناسبی دارد و نه گنجایش کافی، شانس خود برای گرفتن امتیاز از این بازی را افزایش بدهند.

مشکلات برگزاری این دیدار از قبل از آغاز بازی شروع شد. جایی که تماشاگران به طرف بازیکنان سنگ اندازی کردند که خوشبختانه آسیبی به بازیکنان دو تیم نرسید اما باعث شد که این دیدار  با کمال تعجب با 30 دقیقه تأخیر آغاز شود. کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه تختی نیز تا حدود زیادی در بازی دو تیم، مخصوصاً بازی پرسپولیس تأثیرگذار بود و بازیکنان نتوانستند کارهای تاکتیکی چندانی روی زمین انجام دهند.

اما نقطه اوج این مشکلات دقایق پایانی بازی بود که تماشاگران در حالی که تنها چند دقیقه به اتمام دیدار مانده بود، بعد از گل دوم سرخپوشان به یک باره به داخل زمین هجوم بردند و با بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس عکس سلفی می گرفتند. اتفاقی که قطعا مسئولان برگزاری این بازی از شواری تامین استان گرفته تا هیات فوتبال اهواز و البته مسئولان سازمان لیگ، باید پاسخگوی آن باشند.

آیا مسئولان استقلال اهواز که مصمم بودند این بازی باید در تختی انجام شود به فکر امنیت ورزشگاه و هواداران نبودند؟ به راستی اگر در حواشی رخ داده در این بازی، اتفاقی برای یکی از بازیکنان دو تیم، رخ می داد، کدام یک از مسئولین ارگانهای مرتبط به برگزاری این بازی پاسخگو بودند؟

 

 

 

کد خبر : ۳۶۳۸۷۴