خبرگزاری کار ایران

عبدالرحمن شاه‌حسینی عنوان کرد:

نامه فدراسیون فوتبال به مجلس قانونی نبود/ متخلفان در حال فرارند!

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۹۷۹

رئیس پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص برگرداندن نامه فدراسیون فوتبال به مجلس از سوی کمیسیون اصل ۹۰ گفت: این نامه امضا و مهر نداشت و قانونی نبود و برای همین برگشت خورد.

به گزارش ایلنا، عبدالرحمن شاه حسینی که از طرف کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به عنوان مسئول بررسی موضوع فساد در فوتبال موظف شده بود، در خصوص نامه فدراسیون فوتبال به مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از هر چیزی باید عنوان کنم که پاسخگویی من وظیفه است و منتی نیست و هر مسئولی باید این کار را انجام دهد در غیر اینصورت مرتکب تخلف شده است.

وی یادآور شد: سخنگوی کمیسیون اصل نود مطلبی را درباره جوابیه فدراسیون فوتبال در رسانه ها عنوان کرد که من آن را تایید می کنم ولی از نظر حقوقی باید بگویم که مطابق قانون وقتی کمیسیون اصل ۹۰ پرسش هایی از مسئولان ارگانی می پرسد یک ماه فرصت پاسخگویی دارند اما اگر پاسخ ندهند یا پاسخ گمراه کننده بدهند مرتکب جرم شده و به قوه قضایه ارجاع می شوند.

شاه حسینی تاکید کرد: جوابیه فدراسیون فوتبال هیچ وجهه قانونی نداشت. ولی چون از سیکل اداری وارد شده بود ما آن را بررسی کردیم و دیدیم دارای آثار حقوقی است. نامه ۲۷ صفحه ای فدراسیون امضا و مهر نداشت و از نظر اداری حتی قابل بررسی نبود برای همین ما آن را با یک نامه رسمی برگرداندیم تا به شکل قانونی آن را ارسال کنند.

رئیس پیشین کمیته انضباطی فدراسیون همچنین گفت: در این مدت غوغا سالاری انجام گرفته و به عناوین مختلف دارند از تمام توان خود استفاده می کنند تا افرادی که در فوتبال مرتکب ناپاکی شده‌اند به هر ترتیبی که شده است فرار کنند.

شاه حسینی ادامه داد: به عنوان کسی که سال ها در دستگاه قضا خدمت کرده ام از قوه قضایه خواهش می کنم این پرونده را ملی تلقی کنند چرا که این موضوع رسانه ای شده و مردم از آنها انتظار دارند تا ببیند مجلس و دستگاه قضایی چه خواهد کرد و باید یک بار برای همیشه طوری برخورد شود تا فردی این جرات را به خود ندهد تا در فوتبال مرتکب تخلف شود و از بیت المال به نحو نادرستی استفاده کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز