خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در گفت‌وگو با ایلنا:

با دست پر از آمریکا باز می‌گردیم/ لیست تیم ملی نهایی نشده است

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۰۵۷

بیات با توجه به روند تمرینات تیم ملی کشتی آزاد، کسب نتایج مطلوب در جام‌جهانی لس‌آنجلس و المپیک ریو را حتمی دانست.

علی بیات، سرپرست تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به تداوم موفقیت‌های تیم ملی کشتی آزاد در سال‌های اخیر به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: تمرینات زیر نظر کادر فنی از کیفیت خوبی برخوردار است و با این شرایط می‌توانیم به المپیک و مسابقات جهانی لس‌آنجلس امیدوارتر باشیم. در سال‌های اخیر ما توانستیم به صورت متوالی در جام‌جهانی قهرمان شویم که دو دوره آن در آمریکا برگزار شد و ما به دنبال ناکام گذاشتن دیگر رقیبان در این رویداد هستیم که با شرایط موجود دور از دسترس نیست.

وی در خصوص ترکیب احتمال تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جام جهانی و همچنین المپیک ادامه داد: به دلیل نزدیکی کشتی گیران از نظر فنی در اردوی تیم ملی هنوز ما نتوانسته‌ایم به لیست اصلی برسیم و همچنان که پیش‌تر هم از سوی مسوولین فدراسیون و کادر فنی اعلام شده بود. مبنای انتخاب برگزیدگان تنها انتخابی تیم ملی نیست، به غیر از وزن 96- کیلو که به دلیل مصدومیت رضا یزدانی برگزار نشد باز هم ترکیب اصلی را انتخاب نکرده‌ایم.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در خصوص وضعیت دیگر تیم‌های مدعی و آنالیز کشتی گیران آنها گفت: به صورت مداوم مسابقات و تمرینات رقیبان کشتی ایران زیر نظر کادر تیم ملی است و همه مسابقات آنالیز می‌شود. از نظر فنی ما می‌توانیم در المپیک پنج مدال داشته باشیم که رنگ دو یا سه مدال قطعا طلایی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز