خبرگزاری کار ایران

اعضای بررسی کننده اعتراض نامزدهای تایید نشده انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص شدند

فدراسیون فوتبال در خصوص بررسی اعتراض نامزدهای تایید نشده انتخابات فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در آستانه انتخابات 18 اردیبهشت‌ماه، فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای درباره فرایند برگزاری انتخابات این فدراسیون صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

پس از اتمام فرایند ثبت‌نام انتخابات فدراسیون فوتبال، موضوع تطبیق مدارک ارائه شده از سوی کاندیداهای پست‌های انتخابی ریاست و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، مورد بررسی قرار گرفت. مطابق با تبصره 2 ضمیمه الف اساسنامه فدراسیون فوتبال، تطبیق مدارک ارائه شده در دستور کار کمیته سه نفره متشکل از دبیرکل، مسئول امور حقوقی فدراسیون و یک کارشناس به انتخاب هیئت رئیسه فدراسیون قرار گرفت.

کمیته مذکور نتیجه حاصل از تطبیق مدارک ارائه شده توسط کاندیداها با بند دوم از ماده 7 ضمیمه الف اساسنامه فدراسیون فوتبال را انجام داده و نتیجه حاصله به منظور تائید نهایی در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار گرفت. با توجه به اعلام نظر مراجع ذی‌صلاح در خصوص نامزدهای داوطلب پست‌های انتخابی ریاست و هیئت رئیسه، دبیرکل فدراسیون روز یکشنبه (امروز) اطلاعیه مربوط به معرفی افراد واجد شرایط را پس از درج در جراید کثیرالانتشار از طریق سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرد.

لازم به توضیح است عدم تطبیق مدارک ارائه شده از سوی برخی کاندیداها به معنای عدم صلاحیت آنها در احراز پست‌های مختلف نبوده و کمیته 3 نفره تنها به صورت شکلی و مطابق بندهای صریح اساسنامه فدراسیون فوتبال اقدام به بررسی شرایط نامزدها کرده است.

مطابق ماده 6 ضمیمه الف اساسنامه، چنانچه نامزد یا نامزدهای پست‌های انتخابی توسط کمیته سه نفره مورد پذیرش قرار نگرفته باشند، می‌توانند مراتب اعتراض کتبی خود را از تاریخ پنجم تا ششم اردیبهشت از ساعت 9 تا 16 شخصاً به فدراسیون فوتبال ارائه کنند. پس از اتمام مهلت یاد شده و مطابق با صورت جلسه هیئت رئیسه فدراسیون به تاریخ 14 بهمن‌ماه کمیته مرکب از رئیس فداسیون، رئیس کمیته استیناف و یک کارشناس حقوقی ظرف مدت سه روز اداری نتیجه قطعی را اعلام خواهد کرد.

 

کد خبر : ۳۶۴۴۹۴