خبرگزاری کار ایران

هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال

ذوب‌آهن 1-1 صبا؛ یحیی و دایی به نفع رقبا امتیازات را تقسیم کردند

در آخرین بازی از هفته بیست و هفتم لیگ برتر، دو تیم ذوب‌آهن و صبا به تساوی رضایت دادند.

به گزارش ایلنا، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و صبای قم در آخرین دیدار هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

ابتدا مرتضی تبریزی در دقیقه 13 برای ذوب‌آهن گلزنی کرد و در ادامه فرشید باقری در دقیقه 54 کار را به تساوی کشید.

وحید محمدزاده از ذوب آهن در دقیقه 83 با دریافت کارت زرد دوم، از بازی اخراج شد.

ذوب‌آهن با این تساوی 40 امتیازی شد و در رتبه ششم جدول باقی ماند و صبا نیز به امتیاز 37 رسید و هم‌اکنون در رتبه هشتم جدول است.

با این نتیجه و البته شکست تراکتورسازی و نفت تهران مقابل سیاه‌جامگان و سپاهان، تیم‌های بالای جدولی با خیالی آسوده سه بازی پایانی خود را برگزار می‌کنند و شانس استقلال و استقلال خوزستان برای کسب سهمیه آسیا بیش از پیش شد. ضمن اینکه کسب سهمیه پرسپولیس نیز با این نتایج تقریباً مسجل شد.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر

استادیوم: فولادشهر اصفهان / تماشاگر:  1000 نفر

داور: محمدرضا فغانی ؛ کمک‌ها: آرمان اسعدی، حمزه‌علی سلیمی و علی احمدی / ناظر داوری: حسین عسگری

ذوب‌آهن

رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، علی حمام، هاشم بیک‌زاده، قاسم حدادی‌فر، مهدی مهدی‌پور، مرتضی تبریزی(80- مسعود حسن‌زاده)، احسان پهلوان، محمدرضا عباسی(65- مهدی رجب‌زاده) و کاوه رضایی(90- دانیال اسماعیلی‌فر)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

صبا

میلاد فراهانی، فیلیپه ماچادو، امیرحسین صادقی، داوود بهادری، محمدامین آرام‌طبع، فرشید باقری، اکبر صادقی، ابوالفضل ابراهیمی(46- محمد بائوج‌رضایی)، کریم اسلامی(89- محمد اوسانی) فرید بهزادی‌کریمی و محمد قاضی.
سرمربی: علی دایی
 

اخطار

محمد قاضی(47) - میلاد فراهانی(62)  از صبا

علی حمام(50) - وحید محمدزاده (61 (83)) - قاسم حدادی‌فر(67) - مرتضی تبریزی(68) از ذوب‌آهن

شرح گل ها
 
ذوب‌آهن 1- صبا 0(دقیقه 13: مرتضی تبریزی): ارسال مهدی مهدی‌پور از روی ضربه آزادی که در سمت چپ میانه زمین برای ذوب‌آهن حاصل شده بود را مرتضی تبریزی پشت مدافعان صبا در تیرک دوم به گل تبدیل کرد.
 
ذوب‌آهن 1- صبا 1(دقیقه 54: فرشید باقری): سانتر اکبر صادقی از روی ضربه آزادی که سمت چپ زمین برای صبا حاصل شده بود بعد از برخورد به زمین با ضربه سر فرشید باقری وارد دروازه ذوب‌آهن شد.

 

 

کد خبر : ۳۶۴۵۶۶