خبرگزاری کار ایران

دلیلی ندارد اتفاقات اهواز در تبریز تکرار شود

آذرنیا: فقط در ورزشگاه بنیان دیزل با پرسپولیس بازی می‌کنیم

سرپرست تیم گسترش فولاد تبریز در مورد شرایط این تیم مقابل سپاهان و پرسپولیس توضیح می‌دهد.

حسن آذرنیا، سرپرست گسترش فولاد تبریز، در مورد شرایط فعلی گسترش فولاد به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بعد از بازی با استقلال خوزستان تیم تمرینات خوبی را انجام داده است. روز شنبه، بازیکنانی که در ترکیب اصلی مقابل استقلال خوزستان بودند ریکاوری کردند. دیروز (یکشنبه) نفرات ذخیره تمرین کردند و امروز تمرینات اصلی ما شروع شد. چهارشنبه صبح تیم برای بازی با سپاهان به اصفهان می‌رود.

آذرنیا در مورد بازی با سپاهان گفت: سپاهان در این فصل افت کرده است اما دلیل نمی‌شود که ما بازی راحتی مقابل این تیم داشته باشیم، سپاهان همیشه تیم قدرتمندی است، حتی زمانی که وضعیت مناسبی در جدول نداشته باشد هم نباید قدرت این تیم را نادیده گرفت. البته امسال تیم گسترش فولاد بسیار با برنامه بازی می‌کند و قطعا مقابل سپاهان هم همین شرایط را دارد و امیدوارم بتوانیم از سپاهان امتیاز بگیریم.

سرپرست گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که آیا بازی این تیم با پرسپولیس در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می‌شود یا ورزشگاه یادگار امام گفت:  ورزشگاه بنیادین دیزل جزو ورزشگاه‌های خوب ایران و آسیا است و ما با همه تیم‌ها به جز تراکتورسازی در این ورزشگاه بازی می‌کنیم.

آذرنیا در پایان گفت: ما از حق میزبانی استفاده می‌کنیم و فقط در ورزشگاه بنیان دیزل با پرسپولیس بازی می‌کنیم. دلیلی هم ندارد که اتفاقاتی که در ورزشگاه تختی اهواز افتاد در تبریز هم بیفتد. 

 

کد خبر : ۳۶۴۷۲۲