خبرگزاری کار ایران

همه چیز در مورد جلسه مهم وزارت ورزش با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال؛

وزیر مصوبه هیات دولت را برای اساسنامه می‌گیرد/ انتخابات در تاریخ مقرر برگزار می‌شود

طبق صحبت‌های وزیر ورزش، انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صبح امروز جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و معاونان وی برگزار شد.

در این جلسه که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و احمدی معاون فرهنگی  وزارت ورزش و کلیه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به غیر از عزیزی‌خادم حضور داشتند، درباره مسائل مختلفی از جمله برگزاری مناسب و به موقع انتخابات فدراسیون فوتبال بحث و گفت‌وگو شد که وزیر ورزش و اعضای هیات رئیسه در این جلسه بر برگزاری به موقع انتخابات فدراسیون فوتبال تاکید کردند و مقرر شد تا انتخابات بدون تعویق، در تاریخ ۱۸ اردیبهشت برگزار شود. مسئولان وزارت ورزش در جلسه امروز با اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح کردند که تأییدیه اساسنامه را از دولت می‌گیریم و انتخابات این فدراسیون را در موعد مقرر برگزار کنید.

با توجه به اتفاقات اخیر در مورد برگزاری این انتخابات، تاریخ 18 اردیبهشت ماه سال جاری قطعی شده و قرار است فدراسیون فوتبال با برگزاری انتخابات در این تاریخ، رئیس جدید خود به همراه اعضای جدید هیات رئیسه را بشناسد.

از دیگر موضوعات جلسه امروز بحث بر سر مسائل تیم ملی بود که وزیر ورزش و جوانان نیز به تلاش بیشتر در جهت حل این مشکلات در مسیر تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد.

یکی از درخواست‌های وزیر ورزش در این جلسه، هماهنگی بیشتر فدراسیون فوتبال با این وزارتخانه بود. وزارت ورزش خطاب به اعضای هیات رئیسه تاکید کرده است که کارهای این فدراسیون باید همانند سایر فدراسیون‌ها، با هماهنگی وزارت صورت بگیرد!

 

 

 

 

 

 

کد خبر : ۳۶۴۷۷۷