خبرگزاری کار ایران

انوشیروانی: اولین هدف و تاکتیک ما نداشتن "اوتی" است/ چین جدی‌ترین حریف ماست

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۱۵۸

سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان گفت: نمایندگان ایران برای ماندن در کورس رقابتهای قهرمانی آسیا در تاشکند باید تمرکز خود را بالا برده تا هیچکدام از آنها حرکتی را از دست نداده و اوت نکنند.

 به گزارش ایلنا و به از نقل روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، سجاد انوشیروانی، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان با اشاره به رقابت تیم ملی ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا در تاشکند با چهار تیم ازبکستان، چین، قزاقستان و ژاپن اظهار داشت: تیم ملی وزنه‌برداری ایران در تاشکند مانند سایر تیم‌های پرقدرت آسیایی با نفرات اصلی نیامده است. تقریباً با تیم دوم خود در این رقابت‌ها حضور داریم، چراکه المپیک در پیش است و نباید در این مسابقات به وزنه‌هایی که بالای سر برده می‌شود نگاه کرد، بلکه به شرایط تیمی و رقابت‌ها باید توجه داشت.

دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن در خصوص رقابت در دو روز گذشته و اوت شدن آدخامون ارگاشف، وزنه‌بردار ازبکستانی در دسته 62 کیلوگرم که شب گذشته اتفاق افتاد، گفت: این موضوع برای تیم ما جای خوشحالی دارد و به همین دلیل اولین هدف و تاکتیک ما نداشتن اوتی است تا در تمامی وزن‌هایی که نماینده داریم امتیازات کامل (یک ضرب، دو ضرب و مجموع) را بگیریم. در این مسابقات تلاش می‌کنیم در چهار وزن دوم با درخشش نفرات خود و البته با تمرکز بالا، حرکتی را از دست ندهیم و هیچکدام از وزنه‌برداران نیز اوت نکنند تا بتوانیم در کورس رقابت با سایر تیم‌ها بمانیم.

انوشیروانی در خصوص وزنه‌بردار ژاپنی (یوچی ایتوکازو) که با مجموع 288 کیلوگرم در دسته 62 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد، خاطرنشان کرد: به نظر من این وزنه‌بردار ژاپنی تنها وزنه‌بردار قدر این کشور باشد که مدال طلا گرفت و ژاپن هم با تیمی کامل در این مسابقات حضور دارد و یکی از حریفان تیم ایران است. باید شرایطی را لحاظ کنیم که در رقابت با تیم ژاپن و به خصوص اصلی‌ترین حریف ایران یعنی چین عقب نمانیم.

وی ادامه داد: چین در روز نخست این مسابقات در دسته 56 کیلوگرم دو مدال طلا و برنز کسب کرد. البته این تیم در پنج وزن در مسابقات شرکت کرده بود که نماینده وزن 62 کیلوگرم این کشور را حذف کردند و اکنون در وزن‌های 56، 69، 77 و 85 کیلوگرم در هر کدام دو نماینده دارد و در وزن‌های 56، 69 و 77 کیلوگرم رکوردهای مجموع خوبی را دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز