خبرگزاری کار ایران

داورزنی: والیبال نگین انگشتر کاروان ایران در ریو خواهد بود

رئیس فدراسیون والیبال گفت: والیبال نگین انگشتر کاروان ایران در ریو خواهد بود و ما تلاش می‌کنیم در المپیک هم بازی‌های خوبی را ارائه دهیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی پس از تمرین صبح امروز (سه‌شنبه) تیم ملی اظهار داشت: تمام سعی فدراسیون والیبال ین است که آنچه تیم ملی لازم دارد برای کسب سهمیه المپیک فراهم شود. من به جرات می‌توانم بگویم برای رسیدن به جایگاه فعلی بیش از 10 سال کار شبانه‌روزی انجام شد تا مردم نسبت به تیم ملی احساس امیدواری کنند و حتی انتظار درخشیدن در المپیک را داشته باشند. تیم فعلی ترکیبی از جوانی و قدرت است که تجربه سال‌ها حضور در میادین مختلف را دارد.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران در چند سال گذشته تمام قدرت‌های دنیا را شکست داده و نشان داده که لیاقت و شایستگی المپیکی شدن را دارد. بازیکنان نیز از خودشان چنین انتظاری دارند.

رئیس فدراسیون والیبال، گفت: خوشبختانه دولت تمام تعهدات خود را در چند سال گذشته در مورد پاداش‌ها عملی کرده و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

داورزنی در پایان خاطر نشان کرد: ما سعی کردیم در همه بخش‌ها روی پای خودمان بایستیم و در بخش توسعه نیز گام‌های بلندی برداشتیم ما امیدواریم در یک ماه آینده کاری انجام دهیم که تحولی بزرگ در ورزش کشور باشد و پس از 52 سال بتوانیم به المپیک صعود کنیم. والیبال نگین انگشتر کاروان ایران در ریو خواهد بود و ما تلاش می‌کنیم در المپیک هم بازی‌های خوبی را ارائه دهیم.

 

 

 

کد خبر : ۳۶۵۱۹۳