خبرگزاری کار ایران

برای کسب مدال المپیک شانس زیادی داریم

محمدرضا رودکی: مربیان ازبکستانی سطح جودوی ما را ارتقاء می‌دهند

رودکی حضور دو مربی با تجربه ازبکستانی در راس تیم‌های ملی آقایان و بانوان جودوی ایران را کمک ویژه‌ای جهت ارتقاء سطح فنی جودوی کشورمان دانست.

 محمدرضا رودکی، مدیر تیم‌های ملی در خصوص دو مربی جدید که قرار است در راس تیم‌های ملی آقایان و بانوان جودوی ایران قرار بگیرند به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: با توجه به سیاست‌های جدید فدراسیون و ارتقاء سطح جودوی ایران دو مربی با تجربه ازبکستانی به ایران می‌آیند و با در نظر گرفتن صاحب سبک بودن جودوی ازبکستان در جهان آنها می‌توانند به جودو کاران ایران کمک کنند.

وی ادامه داد: خانم الینا هنوز وارد ایران نشده ولی با توجه به ارایه برنامه‌های خود به فدراسیون جودو وضعیت موجود در حال بررسی است و هماهنگی‌های لازم در حال انجام است. وضعیت جودو بانوان ایران از سطح پایینی برخوردار است و ما از وجود خانم الینا در رده نوجوانان استفاده خواهیم کرد تا ورزشکاران را برای مسابقات آسیایی آماده کنیم و رفته رفته جودوی بانوان را به سطح جودوی مردان نزدیک‌تر کنیم.

رودکی در خصوص ولیاف مربی سابق تیم ملی ازبکستان ادامه داد: آقای ولی‌اف سابقه خوبی در مسابقات جهانی و المپیک دارد و در المپیک آتلانتا هم سرمربی تیم ملی ازبکستان بود، ولی‌اف برای انتقال دانش فنی خود به سه جودو کار المپیکی و هم برای بالا بردن سطح مربیان ایران به جودو ایران اضافه شده است و مربیان ایران می‌توانند در کنار او تجربیات خوبی کسب کنند.

مدیر تیم‌های ملی جودوی ایران با اشاره به کسب مدال‌های جودوکاران المپیکی ایران در مسابقات آسیایی و جهانی گفت: کسی که می‌تواند در مسابقات جهانی و آسیایی مدال کسب کند در مسابقات المپیک جزو مدعیان محسوب می‌شود. سه جودو کار ما از لحاظ فنی کاملا برای کسب مدال آمادگی دارند و تنها باید از لحاظ روانی آنها را برای حضور در میدان بزرگی به نام المپیک آماده کنیم.

کد خبر : ۳۶۵۴۸۸