خبرگزاری کار ایران

رجزخوانی به سبک سرمربی تراکتورسازی تبریز

تیم‌ها از مساوی کردن با ما خوشحال می‌شوند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مسئولان باشگاه می‌گویند که احتمال دارد این باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود که امیدوارم همه این اتفاقات به نفع تیم تراکتورسازی باشد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل ملوان بندرانزلی در جمع خبرنگاران گفت: برای تیم‌ها تمامی بازی‌ها شرایط خاص خودش را دارد و تیم ما نیز بعد از باختی که در دیدار گذشته مقابل سیاه‌جامگان متحمل شد شرایط سختی را در جدول رده‌بندی داریم اما در حال حاضر 3 دیدار سخت و فینال‌گونه را باید تجربه کنیم.

وی افزود: ملوان تیمی قدرتمند، با برنامه و تاکتیکی است که در دیدارهای گذشته خود نیز به دلیل بدشانسی نتوانسته است نتایج چندان مناسبی کسب کند اما تیم ما هم از نظر روحی و روانی خسته شده ولی در هر صورت امیدوارم که بتوانیم هر 3 دیدار آینده خود 9 امتیاز کسب کنیم تا حداقل شانسی برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: باخت ما مقابل سیاه‌جامگان به دلیل بدشانسی بود و آن پنالتی عجیبی که داور برای تیم حریف گرفت تیم ما را از لحاظ روحی و روانی آشفته کرد اما امیدوارم فردا با ارائه یک بازی خوب 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه هواداران از این تیم دلسرد شده‌اند، گفت: من تیمی را تحویل گرفتم که در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار داشت و حتی آرامش را هم تجربه نکرده بود. بازیکنان پس از هر بازی و حتی در جریان تمرین با هم درگیری می‌‌شدند اما ما با آن شرایط نظم، انضباط و رفاقت را در تیم جاری کردیم و خدا را شاکریم که تراکتورسازی به جایی رسیده است که اکثر تیم‌ها پس از تساوی مقابل این تیم خوشحالی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که تیم تراکتورسازی قرار داشت حتی خوش‌بین‌ترین هوادار این تیم را احتمال نمی‌داد که تراکتورسازی بتواند به عنوان تیم اول از گروه مرگ در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بالا بیاید اما ما این کار را انجام دادیم و در دیدار فردا هم برای 3 امتیاز به زمین می‌رویم. این تراکتور می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و حتی به جمع 8 تیم برتر نیز صعود کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد ضعف این تیم در دقایق پایانی و ناتوانی در حس برد در دیدار مقابل سیاه‌جامگان و صبای قم خاطرنشان کرد: هم در دیدار مقابل سیاه‌جامگان و هم در دیدار مقابل صبای قم می‌توانستیم برتری خود را حفظ کنیم اما با بدشانسی روبه‌رو شده و در نهایت به تساوی رضایت دادیم.

قلعه‌نویی با اشاره به بحث‌های مطرح شده مبنی بر مذاکره این تیم با برخی از بازیکنان برای سال آینده تأکید کرد: من خودم نمی‌دانم که هنوز برای سال بعد من را می‌خواهند یا نه؟ در حال حاضر مدیران باشگاه می‌گویند که ممکن است تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار شود که من امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به نفع تراکتورسازی باشد تا وضعیت این تیم هر چه سریعتر مشخص شود.

وی افزود: من فعلاً لیستی به باشگاه ندادم و تمام تمرکز خود را بر روی 3 دیدار آینده در لیگ برتر گذاشتم و تمامی این صحبتها را در حد یک شایعه می‌دانم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره غایبان تیمش برای دیدار فردا گفت:‌ مهدی شریفی تنها مصدوم تیم ما در دیدار فردا محسوب می‌شود و آگوستو سزار را هم پزشکان تیم تلاش می‌کنند تا به بازی فردا برسانند. همچنین آلویس نانگ نیز در این شرایط تیم ما را ترک کرده و به دنبال کارهای پاسپورت و اقامت خود در ایران است.

 

کد خبر : ۳۶۵۵۹۵