خبرگزاری کار ایران

برای تیم خودمان بازی می‌کنیم

اسدی: پرسپولیس کار راحتی در تبریز ندارد/ قهرمان هفته آخر مشخص می‌شود

بازیکن گسترش فولاد معتقد است هر سه تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند و نمی‌توان تیم قهرمان را پیش‌بینی کرد.

مرتضی اسدی، کاپیتان گسترش فولاد تبریز در مود شرایط تیمش در آستانه بازی با سپاهان به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: خوشبختانه بعد از بازی با استقلال خوزستان تمرینات خوبی را انجام دادیم و شرایط خوبی داریم. در بازی با استقلال خوزستان هم می‌توانستیم برنده از بازی خارج شویم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

اسدی در مورد بازی هفته بعد این تیم مقابل پرسپولیس و اینکه می‌توانند مسیر قهرمانی پرسپولیس را سخت کنند، گفت: پرسپولیس تیم خوبی است ولی ما قطعا در آن بازی تلاشمان را انجام می‌دهیم تا وضعیت خودمان را در جدول رده‌بندی بهبود بخشیم. پرسپولیس در چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفته است اما کار راحتی مقابل ما ندارد.

بازیکن گسترش فولاد در مورد نتیجه‌گیری خوب این تیم در این فصل گفت: تمرینات خوبی از اول فصل انجام دادیم البته هدف‌گذاری باشگاه‌ها هم مناسب بوده است. کمالوند مربی خوب و با دانشی است که تیم منظم و منسجمی راهی مسابقات کرد.

اسدی در پاسخ به این سوال که در انتهای فصل چه تیمی قهرمان می‌شود، عنوان کرد: واقعا پیش‌بینی اینکه چه تیمی در پایان قهرمان می‌شود کار سختی است. سه تیم مدعی وجود دارد که هر کدام شانس قهرمانی دارند. به نظر قهرمان هفته آخر مشخص می‌شود.

 

کد خبر : ۳۶۵۶۵۰